دلــ نوشتـ♥ـ

من از سر پیچ با سری گیج تا ته هیچ رفتم

دلــ نوشتـ♥ـ

من از سر پیچ با سری گیج تا ته هیچ رفتم

دلــ نوشتـ♥ـ

روزه های سکوتم اجباریست
سمبلی مادرانه از ننگم

سنگرم را به دشمنم دادی
من هنوز احمقانه می جنگم !

مثل یک ساعت از رونق و کار افتاده 

هر که در عشق رکب خورده کنار افتاده


فصل تا فصل خدا بى تو هوا یک نفره است

از سرم میل به پاییز و بهار افتاده


هر دو سرخیم ولى فاصله ما از هم

پرده هایى است که در قلب انار افتاده


پیش هم بودن و هم جنس نبودن درد است

آه از آن سیب که در پاى چنار افتاده


حس من بى تو به خود نفرت دانشجویى ست

از همان درس که در آن دو سه بار افتاده


سهمم از عشق تو عکسى ست که دیدم آن هم 

دستم آنقدر تکان خورد که تار افتاده!


"سید سعید صاحب علم"



+سبیل زده نمیشهـ :)



+آهنگ دلنشینی فعلا مدنظرم نیست 


جمعتون دلنشین ♥

  • ❤️ ...

نظرات  (۸)

عالی بود عالی
خدایی خیلی قشنگ بود
پاسخ:
ممنوووووووونم 

خداروشکر قابلی نداشت اصلا ^_^
بالاخره حرفتو به کرسی نشوندی
راستش به فکر این افتادم که اگر یه روزی ازدواج کنم
و ریش و اینا شرط شه چه می شود و چه می کنم؟
(خنده)
(گریه)
پاسخ:
آرههههه 

اگه بهتون بیاد وقتی میگه بذارین خب بذارین دلش شاد شه ^_^
هیچوقت شرط نمیشه ریش و سبیل که :-D

نگران ایناش نباشین شما با توافق طرفین مشکل حل میشه اگه پای بقیه نیاد وسط :-D
  • تنهای تنها
  • چه بردی بشود.
    پاسخ:
    خدااااااااااااییش 
  • (ک) (شباهنگ)
  •  تا  ته هیچ..
      چو هیچ هستم اگر او هیچ پذیرد
                 به جای تارِ زلفش  هیچ گیرد
      دگر در هر دو عالم شاد هستم
                 به کوهِ  بیستون  فرهاد هستم
     همی دانم که هستم هیچ در هیچ
                 به راهی پر زبیم و پیچ در پیچ...  سرفراز باشید
    پاسخ:
    به به واقعا واقعا بدجوری دمتون گرم 

    ممنوووووونم خیلی ^_^
    خخخ سبیل...کلاسیک و مردونه تر ;-)
    پاسخ:
    واااااییییی آرهههههه ^_^


    صاحب علم تک بیت های بی نظیری داره انصافا :))
    پاسخ:
    به پای هویجوریای شما میرسه عایا ؟!
    زیبا بود ...
    پاسخ:
    ممنوووووون 
    سبیل زده نمیشه یعنی چی؟...
    پاسخ:
    یعنی سبیل زده نمیشهـ:)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی