دلــ نوشتـ♥ـ

من از سر پیچ با سری گیج تا ته هیچ رفتم

دلــ نوشتـ♥ـ

من از سر پیچ با سری گیج تا ته هیچ رفتم

دلــ نوشتـ♥ـ

روزه های سکوتم اجباریست
سمبلی مادرانه از ننگم

سنگرم را به دشمنم دادی
من هنوز احمقانه می جنگم !

  • ❤️ ...

نظرات  (۷)

خوبه صداش ولی دوسش نداااااااارررررررم
پاسخ:
دوست داشتنی نیست آخه :\
اما از بعضی آهنگاش نمیشه گذشتـ
بطرز خری عاشقشم :))))) 
واااای من عاشق ممد اصفهانیم
خدایی آخرین کسی که پاپ میخونه و صداش مث زنا نیست :)))))
پاسخ:
خب خدااااااااااااروشکر دوست داشتی ^_^

ذوقیدم :))))))))))))
به زودی خودم هم می خونم
پاسخ:
به به خوبه منتظریم پس:))))
  • تنهای تنها
  • اه عالی بود
    پاسخ:
    خداروشکر قابلی ندااااااشت 
  • (ک) (شباهنگ)
  •  خیلی ممنون دوست عزیز...
     ما را به سالهای دور و خاطرات جوانی کشاندی..
     متاسفانه من نام خواننده این آهنگ را فراموش کردم ..
    پاسخ:
    خواهش میشه 
    خوبه پس ^_^

    محمد اصفهانی آهنگ مهروماه 
  • الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
  • گوش میدهیم
    اصفهانی بهترین خواننده ی پاپ سنتی.....
    پاسخ:
    خوووووووبه پس ^_^
    آفرین خیلی کیف کردم چند بار گوش دادم :))
    پاسخ:
    خب خداروشکر پس ^_^

    قابلی نداشت 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی