دلــ نوشتـ♥ـ

من از سر پیچ با سری گیج تا ته هیچ رفتم

دلــ نوشتـ♥ـ

من از سر پیچ با سری گیج تا ته هیچ رفتم

دلــ نوشتـ♥ـ

روزه های سکوتم اجباریست
سمبلی مادرانه از ننگم

سنگرم را به دشمنم دادی
من هنوز احمقانه می جنگم !

دلم شور می‌زند شیرینیِ لبانت

مبادا به کسی بگوید:

«دوستت دارم»!

هرکس طمع کند به این شیرینی

دردِ قند بگیرد الهی!

تو را دلم‌نمی‌آید نفرین کنم

آن غریبه را که می‌آید!


+خیلی خوب هم می آید:)))


+زندگیتون پر آرامش ❤


++گوش کنید 


  • ❤️ ...

نظرات  (۷)

اینو یادم باشه یه بار به سبک خودم برات لایو اجرا برم :)))
پاسخ:
ایووووول دوس میدارم بدجور ^_^

یادم باشه یادت بیارم :-*
  • الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
  • :((
    پاسخ:
    :((

    دراصل غمگین نبود بود؟!
    :(
    پاسخ:
    غمگین بود ظاهرا :((
    زیبا بود

    پاسخ:
    ممنووووون بسیااااااار رفیق :))
  • الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
  • خخخخ
    اره غمگین بود :((
    پاسخ:
    :((
    عکس و شعرش باحال بود... متنت هععععییییی بدک نبود... بذار به صدتای دیگه بگه دوستت دارم... میخوای ترشی بندازی؟... این بره یکی دیگه میاد وااااللللاااا...
    پاسخ:
    مرسی بسیاااار 

    دیگه کسی نباید بیاد :)))
  • مستر دارستانی
  • اگه با دنبال کردن موافقید خبر دهید ممنون
    پاسخ:
    نیستم :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی