دلــ نوشتـ♥ـ

من از سر پیچ با سری گیج تا ته هیچ رفتم

دلــ نوشتـ♥ـ

من از سر پیچ با سری گیج تا ته هیچ رفتم

دلــ نوشتـ♥ـ

روزه های سکوتم اجباریست
سمبلی مادرانه از ننگم

سنگرم را به دشمنم دادی
من هنوز احمقانه می جنگم !

میان تمام نداشتن ها دوستت دارم...

شانس دیدنت را هر روز ندارم ولی دوستت دارم...

وقتی دلم هوایت را میکندحق شنیدن صدایت را ندارم ولی دوستت دارم...

وقتهایی که روحم درد دارد و میشکند 

شانه هایت را برای گریستن کم دارم ولی دوستت دارم...

وقت دلتنگی هایم آغوشت را برای آرام شدن ندارم ولی دوستت دارم...

آری همه وجودمی ولی هیچ جای زندگیم ندارمت و میان تمام نداشتن ها باز هم با تمام وجودم دوستت دارم...




+همه حرفا به شوخیه اما کاملا واقعیه 

حتی اگر شوخی هم باشه چیزیه که زده شده و تمام 

همیشه بی حوصلگی دیگران رو باید تحمل کرد 

+آدم ها از روبرو شدن با آدمی عین خودشون فرار میکنن 

+ روز خوبی بود 

هوا عالی بود عالی تر از عالی 

خوش گذشت امروز همه چی بقول مهشید به کتف چپ واگذار شد و خلاص :)



+دلگیرم و دلتنگم و دلسرد و دل آشوب 

فرمانده شرمنده یک لشکر مغلوبـــ


+گوش کنید 

  • ❤️ ...

نظرات  (۹)

:)))))) بعله‌هم کتف چیز خوبیه :)

پاسخ:
عالیهـ :)))))

:-****
ای کاش برای منم روز خوبی میشد:)
پاسخ:
ای بابا :(
ان شاالله که خوب شه همین چند ساعت باقی مونده 
  • الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
  • این اهنگ بنیامین رو فقط باید با نیمه ی پیدا شده گوش کرد!
    پاسخ:
    بله بله البتهــ 
    اما میتونید
    فعلا گوش بدید حفظ کنید بعد واسه نیمه پیدا شده بخونید :)))

  • (ک) (شباهنگ)
  • با همه دلگیری و دلتنگی و دلسردی.  
    بسیار زیبا نوشتید ...شاد و سرفرازباشید
    پاسخ:
    ممنووووووووونم 
    همچنین شما :)))
  • تنهای تنها
  • ولی دوستت دارم
    از ته قلب دوستت دارم
    :(
    پاسخ:
    اگه نخواد نمیفهمه :((

    عالی و زیباست
    ______________
    توصیف حالم

    منم امشب هوایی

    دلم خواهد رهایی

    بدین حالم دوایی

    کند کم تا غمایی

    که این حالم صفایی

    در این شعرم نوایی

    به زودی از وبلاگ من
    (خنده)
    لطفا برام بخند

    پاسخ:
    ممنوووووونم ^_^

    خیلیم خوووووووب مرسی :-D
    یادش بخیر...بنیامینو اون آهنگای اولیش...

    مرسی قشنگ بود :)
    پاسخ:
    ^_^

    خواهش میشه قابلی نداشتـ:))
    عنوان رو خوندم گفتم همین آهنگه ها
    بیا عاشقم کن عاشقم کن
    بیا عاشقم کن عاشقم کن
    پاسخ:
    منم بر اساس آهنگه عنوانو زدم :))
  • مجنونِ لیلی
  • شاعر نبودم چشمهایت شاعرم کرد
    پیش از تو شعرم را کسی باور نمیکرد


    ایشالله قسمت همه بشه این شعر ها رو برای اونی که فقط باید بشنوه در گوشش زمزمه کنند
    حیف که خیلیا صبرشون رو از دست میدن
    بعد هم یاشون میره چی شد که این همه غم اومد
    پاسخ:

    این جا کسی غیر از تو با من مهربان نیست
    از عاشقی سهمی نبردم جز غم و درد
     
    این شهر بی چشمان تو رنگی ندارد
    پاشیده اند از غم به روی چهره ها ، گرد
     
    از ریشه می خشکند بی تو شعرهایم
    در انحصار این فصول ساکت و سرد
     
    سهم کبوترهای عاشق را ندادند
    از آسمان ، از عشق ، غیر از ماتم و درد
     
    در حسرت چشمان تو می میرم آخر
    یک لحظه با من مهربان باش برگرد
     
    با دست های خالی اش تا کی بماند
    در غربت این کوچه ، تنها ، مرد شب گرد
     
    بگذار تا یک بارِ دیگر گفته باشم
    شاعر نبودم چشم هایت شاعرم کرد


    ان شاالله

    آفرین واقعا

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی