دلــ نوشتـ♥ـ

من از سر پیچ با سری گیج تا ته هیچ رفتم

دلــ نوشتـ♥ـ

من از سر پیچ با سری گیج تا ته هیچ رفتم

دلــ نوشتـ♥ـ

روزه های سکوتم اجباریست
سمبلی مادرانه از ننگم

سنگرم را به دشمنم دادی
من هنوز احمقانه می جنگم !

من به اینکه روبرویم می نشینی قانعم 

روبرویم باشی و من را نبینی قانعم 

زیر یک سقف و کنار تو چه رویایی! ولی

در کنارت روی یک تکه زمینی قانعم 

گفته بودی من "همینم" یا بمان یا دل بکن

من به این جمله که می گویی "همینی" قانعم 

دور باشی هم برای من کفایت میکند

بشنوم اینجا و در این سرزمینی قانعم 

من نمی گویم که بنشین و فقط من را ببین 

گوشه چشمی هم بیندازی، ببینی قانعم





+شاعرش یادم نیست :|

+منم قانعم حتی قانع تر از شاعر این غزل :))



+خبر این است که:من نیز کمی بد شده ام 

اعتراف اینکه :دراین شیوه سرآمد شده ام 

پدرم خواست که فرزند مطیعی بشوم 

شعر پیدا شد و من آنچه نباید شده ام 




+گوش کنید (شاید زیاد شنیدید اما بازهم بشنوید)

  • ❤️ ...

نظرات  (۴)

  • اشکان عاشوری
  •  رضایت خارق العاده از خودت تنها رمز رسیدن به موفقیته.
    سلامت و شاد باشید

    گفته بودی من "همینم" یا بمان یا دل بکن

    من به این جمله که می گویی "همینی" قانعم 

    واقعا زیباست

    پاسخ:
    ممنووووووون شماهم همینطور :)

    واااااقعا خیلی زیاد :)))))و بازهم ممنووووون
    خیلی زیبا و عاشقانه


    من هم دلم می خواد عاشقانه بسرایم اما نمی توانم
    پاسخ:
    خب اگه تجربه عشقی داشته باشید میتونید 

    ان شاالله میتونید سعی کنید :)))
    من با این آهنگ مشکل دارم :))) 
    چجوری رگامو تو خوناش بریزم :| 
    حالو اگر خونمو می‌خواست تو رگش بریزم به مدد سازمان انتقال خون یه غلطی می‌خوردیم
    پاسخ:
    مامانمم همینو میگه :))))))

    یه چی گفته که کاری از پیش نره :))
  • 😎😎😎BAHAR 😎😎😎
  • بعله:)

    پاسخ:
    ^_^

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی