دلــ نوشتـ♥ـ

من از سر پیچ با سری گیج تا ته هیچ رفتم

دلــ نوشتـ♥ـ

من از سر پیچ با سری گیج تا ته هیچ رفتم

دلــ نوشتـ♥ـ

روزه های سکوتم اجباریست
سمبلی مادرانه از ننگم

سنگرم را به دشمنم دادی
من هنوز احمقانه می جنگم !

فقط چند دقیقه مونده که این هفته جهنمیمون تموم شه 

هفته پر اتفااااااق، پر استرس و پرازخستگی 

ازاول هفته نذاشت یه نفس بکشیم یه ضرب سورپرایزمون کرد 

از پیدا شدن سرو کله نحس اسمشو نبر بگیر تا انواع عمل های جراحی رو شناس و ناشناس O_O

اصلا قصد نداره تموم شه

این یه هفته مث چند ماه گذشت 

اصلا باور کردنی نیست از شنبه تا امروز بتونه اینهمه اتفاق تو خودش بگنجونه 



+مامان خونه شدم از دوشنبه 

و فهمیدم که چقدر کارسختیه وحشتنااااااااااک سختههههههههه کلی مسوولیت رو دوش آدمه 

و به دلیل فشار های زیاد روحی و جسمی طی این هفته یه روز و نیم مریض شدم O_Oمامان ضعیفیم فعلا :|



+کاش هفته پیش رو خبر بد نداشته باشم 

اصلا به جنبه منفی این هفته فکر نکردم 

نمیخوام هیچیش منفی باشه دیگه هیچیه هیچی حداقل تا دوشنبه هیچی بد نباشه خدایا خواهش دیگه  :((((((



+در آخر هم خداروشکر باز چه کنیم دیگه پیش میاد اما بیشترازاین پیش نره واقعا واقعا دیگه کافیه :||||

 

  • ❤️ ...

نظرات  (۵)

امیدوارم این هفته یکی از هفته  های خوب عمرت باشه!!!

پاسخ:
ممنووووونم بانو جان ان شاالله برا همه اینطور باشه 
سلام بر مامان خونه:))))
پاسخ:
سلااااام بر شما :))))))
امیدوارم ان شاء الله خوب و خوش باشین
پاسخ:
ممنووووووون همچنین شما 
خب...که اینطور...
شما کی یه روز و نصفی مریش شدی و جیکت در نیومد ؟؟؟؟
یعنی غزاله به من نباید چیزی بگی آخه؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خیلی از دستت عصبانیم خیلی...
خخخخخ
حالا حالت خوبه قربونت برم؟؟؟؟ 
ان شاءالله این هفته هم خوب پیش میره 
هر روز خدا سختی داره مهم اینه صبور باشیم عزیز دلم...
منتظر شنیدن خبرای خوب باش
پاسخ:
چی بگم نگران شی؟!؟؟؟؟؟؟؟
نباااااااش عصبی الکی نگرانت کنم که چی مثلاااااااااا ♥
امیدوارم 
ان شاالله 
بله بانو درسته 
ان شاالله 
بوووووووس بوووووووس محکممممممم ^_^♥♥
ماه صفر خیلی سنگینه... کاش زودتر تموم بشه...
خیلی هم خوبه که موقتا مادر شدی... مسئولیت پذیری تمرین میخواد...
پاسخ:
خیلی طولانی شده خیلیم گند بود 

بله بله البته :))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی