دلــ نوشتـ♥ـ

من از سر پیچ با سری گیج تا ته هیچ رفتم

دلــ نوشتـ♥ـ

من از سر پیچ با سری گیج تا ته هیچ رفتم

دلــ نوشتـ♥ـ

روزه های سکوتم اجباریست
سمبلی مادرانه از ننگم

سنگرم را به دشمنم دادی
من هنوز احمقانه می جنگم !


بی تو اینجا همه در حبس ابــــــــد تبعیدند 

سالها هجری و شمسی همه بی خورشیدند 





+بازهم صبر میکنیم صبر صبر صبر :|||||||||||



+گوش کنید 

  • ❤️ ...

نظرات  (۵)

زیبا بود
بسیار پسندیدیم
پاسخ:
مرررررسییییی بسیااااااار :))))
تک بیت های انتخابی باب هویجوری:)))))

والا...
پاسخ:
:)
وبتو دوست دارم,
از خیلی از نوشته های وبت تو جاهای مختلف استفاده کردم!!!
پاسخ:
ای جانم عزیزدلم قابلتو ندارن خوشحالم دوست میداری :-*:-*
واللهــــــ مع الصابرین
پاسخ:
بله بله البته 
خیلی وقته حال دانلود آهنگ ندارم...ولی حال وبلاگت خوبه...شعرها و اینا آدمو هوایی میکنن...همینطور دارم دانلود میکنم میام پایین ^_^  و الان که این داره دانلود میشه دارم افتخاری گوش میدم...مرسی واقعاااااً :)

من لینکت کردم و از این به بعد پیگیرتم 😉
راستی الان از هرجا میام همه از کپی مینالن، میخوام همه شعرهاتو کپی کنم، دیگه خوددانی خخخ
پاسخ:
سلام 
یه دفعه یکی بهم گفت مطالب وبلاگتو که آدم میخونه دلش میخواد عاشق بشه 
ازبعد اون نظر این دومین کامنت قشنگیه که به دستم رسیده 
باعث خوشحالیه که دانلود کردید که خوندینم 
دنبالتون میکنم منم 
کپی کنید آثار خودم نیست که ناله کنم اینام کپین پس آزاده 
بازهم مرسی ازکامنت فوق انرژی بخشتون ممنونم بسیار :)))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی