دلــ نوشتـ♥ـ

من از سر پیچ با سری گیج تا ته هیچ رفتم

دلــ نوشتـ♥ـ

من از سر پیچ با سری گیج تا ته هیچ رفتم

دلــ نوشتـ♥ـ

روزه های سکوتم اجباریست
سمبلی مادرانه از ننگم

سنگرم را به دشمنم دادی
من هنوز احمقانه می جنگم !

غزلی تازه نوشتم غزلی تازه برات

تا بخوانی و بگویی: به فدای غزلات


غزلی مثل تو شیرین غزلی مثل تو شاد

مثل چشمای قشنگت تو شب رقص نگات


غزلی سبزو صمیمی غزلی نرم و لطیف

مثل ابریشم دستات مثل آهنگ صدات


غزلی مثل غزل های جوانی خودم

با همان وزن ملیح فعلاتن فعلات


گفتم و از لب این پنجره دادم به نسیم

و پراکنده شدن توی هوا این کلمات:


"دوستت دارم" و "من عاشقتم" "قلب منی"

"بی تو می میرم" و "دلبندم" و "جانم به فدات"


واژها مثل پرنده پر زدن تا بشینن

نرم و آهسته کنار یکی از پنجره هات


واژه ها منتظرن پنجره رو باز کنی

تا بریزن تو اتاقت بشینن روی لبات




+شاعرشو نمیدونم :)

+اولین روز آذرتون به خیر و نیکی 

ان شاالله که ماه پر ثمری باشه برا همه 

پرثمر اگر نیست بی آزار باشه 



+دیوانه تر از خویش کسی می جستم 

دستم بگرفتند و به دستم دادند

:)))))))



+گوش کنید

  • ❤️ ...

نظرات  (۷)

بسیار زیبا بود
پاسخ:
بسیااااااااار ممنوووووونم 
  • (ک) (شباهنگ)
  • چه غزل دلچسب و لطیفی.. مرسی
    و اما..
    دیوانه تر از خویش کسی می جستم
    دستم بگرفتند و به دستم دادند...
    من از این بیت لذت بردم ..خیلی زیباست..
     
    پاسخ:
    ممنووووونم 

    قابلی نداشت 

    آره واقعا قشنگهـ ^_^
    اولین روز آذر هم فرقی با روزای آبان و بقیه ماها نداشت...
    پاسخ:
    بازهم خداروشکر 

    همین که اذیت نکنه جای شکرش باقیه 
    مرسی عشقم... الان عکسشو برات میزارم عزیز دلم...
    امروز تولد مامانمه کلی خوشحال بودیم همه... امروز صبح تلویزیون آهنگ شاد داشت شبکه نسیم بابام میگفت واسه تولد خانم چه آهنگی گذاشتن همه خندیدیم....
    امروز در کل روز عالی و دلچسبی بود خداروشکر با شیطونیای محمد رضا دلچسب تر هم شد خخخخ خداکنه تا آخر آذر همینطوری بمونه و پاییز 94 به یاد موندنی بشه

    پاسخ:
    مرررررررررررررررررررررررررسییییییییی خداااااااااااادلموووووووو بردی ♥_♥

    الهییییییی مبارک باشه جانم به سلامتی 
    همیشه شاد باشین فاطمم 
    صدای خندتون گوش دنیارو کر کنه 
    ان شاالله هر روز زندگیت قشنگ بگذره 

    اووووووووووووووووم بوووووووس خفه کنندههههههههههه ^_^
    دیوانگی هم عالمی داره :)))

    غزل قشنگی بود !
    پاسخ:
    واقعااااااااا ^_^

    مرسی قابلی نداشتـ
    غزااااالممممممممممم
    امروز چقدر روز خوبیه...
    اول آذر تولد و خوشحالی...دوم آذر سالگرد و خوشحالی....
    سالگرد اولین باری که صدا همو شنیدیمممممممم مبااااااااااااااارک عشقممممممم
    چه جذاب میشه اگه تا آخر امروز لبخند رو لبمون بمونه...
    خبر خوش هم از مامانت بهم بدی که خوب خوب خوب میشه ان شاءاللهـــــــــــ
    مراقب خودتو مامانتو دل مهربونت باش عزیز ترینممممممم
    بووووووووووووووووووس بووووووووووووووووووووووووووووووووس جانانه
    پاسخ:
    الهییییییی قربونت برمممممم من 
    ساعت 9:30  روز سوم آذر برااولین بار صداتو شنیدم 

    عشقم همدم همیشگیم همیشه باهم باشیم و شاد 
    سنگ صبورم آرزوم قربون عشقم برم که انقده خوبه 


    ان شاالله جانم 

    بوووووووس بوووووووس بوووووووس قد همه ثانیه های دوریمون 

    با یه بغل محکممممم در حد نفس مصنوعی اونقدی که بنفش شی ^_^♥♥♥
    پرواز

    گفتی دوستت دارم

    و من

    به خیابان رفتم.

    فضای اتاق برای پرواز کافی نبود.

     

    شاعر: گروس عبدالملکیان

    پاسخ:
    عاااااالیه خیلی دوس میدارم عبدالملکیان :))))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی