دلــ نوشتـ♥ـ

من از سر پیچ با سری گیج تا ته هیچ رفتم

دلــ نوشتـ♥ـ

من از سر پیچ با سری گیج تا ته هیچ رفتم

دلــ نوشتـ♥ـ

روزه های سکوتم اجباریست
سمبلی مادرانه از ننگم

سنگرم را به دشمنم دادی
من هنوز احمقانه می جنگم !


از خلاصه ی روز های انتظار،

که می‌‌دانم حوصله به خرج نمی‌‌ دهی‌ تا تمامی حرف‌هایم را بشنوی !

فقط این را می‌‌گویم :

دلتنگی‌ ام آنقدر بزرگ شده است که اگر ببینی‌ شاید نشناسی . . . !






+مگه دیگه چی باید بشه که بفهمیم رو به زوالیم ؟!

شاید خیلی اوقات خیلی چیزارو میفهمیم خودمونو به نفهمی میزنیم 


+سرآخر کارت به کارت میشیم و تمامـ 


+منطقی دست میکشیم از همه چیزا و میگذریم 

من آماده ام چشامم بستم


اما خدایا نهـ O_O





+دلتنگم و باهیچکسم میل سخن نیست 

کس در همه آفاق به دلتنگی من نیست 


گوش کنید 



+در هر حال برا همه چیزا خداروشکر 

شاید اندکی صبر سحر نزدیک است :)

  • ❤️ ...

نظرات  (۷)

ای خدای بی نهایت
بمیران مرا کن راحت
(خنده با گریه)
نمیخواهم روزمرگی
چون ترسم از عادت
(خنده با گریه)
غزاله
خنده میگن محاله
خنده و گریه باحاله
بریم به خونه ی خاله


پاسخ:
خدانکنه 

آره خنده و گریه باحاله 
نمیایم خونه خاله :-D
بعله... اندکی صبر سحر نزدیک است...
اینو نشنیده بودم... مرسی... قشنگه...
پاسخ:
:)))

خواهش میشه قابلی نداشتـ
  • (ک) (شباهنگ)
  • سلام ممنون از حضور شما ..واز محبتتان.تمام اشعار وب به غیر از دو تا که 
     متعلق به حضرت مولانا میباشد سرودهدخودم هستند..واما غزل یار مرا غار مرا
     (  مولانا ) آن را باید به صورت ریتمی تند وحالتی سماعی خواند که همراه با 
     پای کوبی و دست افشانی...
     
    بعضی وقتها قبل از کارت به کارت شدن آدم باید خودش بازی را ترک کنه 
     شاد و سرفراز باشید
    پاسخ:
    جدی؟!
    خیلی خووووبن واقعا 

    چه عالی 
    بله دقیقااااااا^_^

    نهـــــــ آدم نمیتونه این کارو بکنه 

    همچنین شما 
    اهنگه قشنگ  بود,مرسی ازپیشنهادت.
    پاسخ:
    مررررسی قابلی نداشتـ♥
  • اثــــــــمر
  • عــــــــــــالی :)
    پاسخ:
    مرسی جانم 
  • اثــــــــمر
  • معجزه زندگی دیگران باش !
    بیقرار باش برای شادی ساختن در زندگی انسان ها ..
    دست های خدا باش برای برآوردن رویاهای انسان دیگری..
    خنثی نباش!
    بی تفاوت نباش!
    اگر دیدی کسی گره ای در کارش دارد و تو راهش را میدانی سکوت نکن !!
    اگر دستت به جایی می رسید دریغ نکن !!
    این قانون کائنات است ..
    معجزه زندگی دیگران که باشی ،
    بی شک کسی معجزه زندگی تو خواهد بود ..
    لطفا کمی آهسته تر از کنار هم عبور کنیم ..







    [گل]اپـــــــم[گل]
    پاسخ:
    میام چشممممممممم ♥
    همچنان دارم به این آهنگ چاووشی گوش میکنم... به به... عالی... مرسی...
    پاسخ:
    منم یکسره کلید کردم روش خیلی خوبه واقعا 

    قابلی نداشت خداروشکر که خوشون اومد 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی