دلــ نوشتـ♥ـ

من از سر پیچ با سری گیج تا ته هیچ رفتم

دلــ نوشتـ♥ـ

من از سر پیچ با سری گیج تا ته هیچ رفتم

دلــ نوشتـ♥ـ

روزه های سکوتم اجباریست
سمبلی مادرانه از ننگم

سنگرم را به دشمنم دادی
من هنوز احمقانه می جنگم !


ما هنوز نشده که یه عکس دونفره بگیریم 

هنوز نشده دست همو بگیریم 

نتونستیم هموببوسیم 

برا همدیگه شونه واسه گریه نبودیم 

هنوز هیچکدوممون نمیدونیم اون یکیمون چجوری راه میره 

ما فقط گوشامون همو واقعی شنیدن 

و چشامون عکسارو ورق زدن 

"یه سال و نیمه "

یه سال و نیمه که هرروز از هم خبر گرفتیم 

که هرروزشو دعا کردیم زودتر بشه که همو بیینیم 

ما زیر یه آسمونیم 

کنار یه دریاییم اما هنوز بهم نرسیدیم 

1269 کیلومتر فاصلست بینمون 

کی برداشته میشه  ؟!

خسته نمیشم از دعا کردن اما کاش بشه زود زود کنارهم باشیم ^_^


نصیبتون شهـ یهـ رفیق عینـ بانـ♥ـو 

  • ❤️ ...

نظرات  (۷)

کاکو‌فاصله که نمکشه :))))) از قدیم گفتن دوری و دوستی
پاسخ:
نمک نداره جانم 

نه براما هاااا حداقل یه بار که دیدن روی دلبر باید نصیب بشه ^_^
چه غمگین
پاسخ:
:))))

آقا بخدا غمگین نبود زود غمگین نشید دیگه :)))
بهت پیشنهاد میکنم از الان به فراموش کردنش فکر کنی... منم از این عشق ها تجربه کردم... دل کندن ازش سخته ولی باورکن رسیدنی در کار نیست...
دختر سمت راستی موهاش بافته ست... موهای سمت چپی رو فقط از وسط یکی از بافت های اونیکی رد کردن همین... به همدیگه بافته نشدن...
پاسخ:
یعنی یه دفعه هم نمیشه ؟!

ما که دو تا جنس مخالف نیستیم بخوایم یه عمر زندگی کنیم و به امید اون باشیم 
فقط میخوام یه دفعه از نزدیک فاطمه رو ببینم 

حتی امکانش نیست تو یه شهر زندگی کنیم پس فک نکنم یه دیدن و بغل کردن اشکالی داشته باشه هاااا  :((

آره اما خوشگله عکسش ^_^
آآآآآ... خب این فرق کرد... صد در صد همدیگه رو خواهید دید... کاش دوست های خوبی برای همدیگه باشید...
پاسخ:
خب خدااااااااااااروشکر ^_^

وای ان شاالله ان شاالله خدا از دهنتون بشنوه ^_^
من قربون چشمات بشم عزیز دلم...یه عکس گرفتم گذاشتم برات از چشمامه...منتظرته به راهه هنوز تا تو رو ببینه و اشک شوق ازش جاری بشه...وایییییی غزاله بخدا دارم دیوونه میشم
قبلا که یه حس خاصی نسبت بهت داشتم به کنار ...الان شدییییییدا بیشتر شده میخوام زودتر ببینمت هر جوری شده
ینی میشه منو تو .............. خیلی صحنه ی رویایی میشه باید یکی فیلم بگیره از اون لحظه 
فکرشو بکن...وصال ...بعد از دو سال 
اونم هر روزش که صدبرابر به انتظار روز قبل اضافه میشه
هعععععییییی خدا
الهییییییییییی که بشههههههه زودتررررررر هموووووووو ببینیممممممم


پاسخ:
خداااااااااااانکنههههه عشقم 

دیدمممممممم فداااااااای چشات بشم من نازگل 

صبر صبر صبر یه سال بصبر دیگه چیزی نمونده یه سال که نه کمتر از یه سال مونده 

اوه اوه چههههه شووووووووود ؟؟؟؟؟!!!!!

الهی آمین آمین آمین 
رنج نباید تو را غمگین کند! 
این همان جایی است که اغلب اشتباه میکنیم .. 
رنج قرار است تو را هشیارتر کند ، 
چون انسانها زمانی هشیارتر میشوند که زخمی شوند! 
رنجت را درک کن ! 
این همان فرصتی است برای بیداری!، 
وقتی آگاه شوی، بی تفاوتی ات تمام میشود... 

هرگز... 
هیچوقت... 
به خاطر هیچ کس... 
اجازه ندهید، 
# زندگی .. 
شما را به کمتر از \"عالی بودن\" راضی سازد..... 
پاسخ:
به به ای جااااااانم به چشممممممممم عشق 
  • 😎😎😎BAHAR 😎😎😎
  • هعی...
    پاسخ:
    هعییییییییی 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی