دلــ نوشتـ♥ـ

من از سر پیچ با سری گیج تا ته هیچ رفتم

دلــ نوشتـ♥ـ

من از سر پیچ با سری گیج تا ته هیچ رفتم

دلــ نوشتـ♥ـ

روزه های سکوتم اجباریست
سمبلی مادرانه از ننگم

سنگرم را به دشمنم دادی
من هنوز احمقانه می جنگم !


امروزمو مامانم نجات داد 

رفتیم دوتایی تو بارون کلی خرید کردیم 

و یک عالمه پیاده روی کردیم 

صبح چشام پف کرده و قرمزبود 

موقع سشوار کشیدن با پخش آه سرد 

دوباره چشام قرمز شد 

سریع زدم بره نمیخواستم پیش مامانم گریه کنم و از نگرانیام دلش بگیره 

خلاصه رفتیم و عکس گرفتیم 

و دوتا لاک جدید خریدم اونم باکلی اصرار که دوتا رنگ بگیر مامانم گیر داده بود یکیشو بخرم که بالآخره من موفق شدم 

کلیم پاستیل و شکلات ذخیره کردم که دوتایی با خواهرم بزنیم 

شاید اگه امروز بیرون نمیرفتم خیلی بدتر میشدم خلاصه مامانم جونمو خرید

وقتی خودم تو یه مشکلی گیر میکنم و آدمی میبینم که درد مشترک داره نمیتونم دلداریش بدم 

همش میگم کل اگر طبیب بودی سر خودتو دوا میکردی خب 

اما بااین حال سعی کردم حداقل به حرفاش گوش بدم

مثل دونه های تخم ریحون تو شربت هی ته نشین میشیم و آرومیم یکی میاد یه همی میزنه و تا آروم شیم کلی به درودیوار خوردیم 


ان شاالله همه آرامش داشته باشن 

بعدشم یکم ما :)


اینم عکس از امروز بارونی ♥

خیلی همه جا خوشگل شده بود :)



+کوچیک هم بودم هربار مامانم باهام قهر میکرد و شب گریه میکردم 

میگفتم صبح که بشه همه چی خوبه 

و باز هم صبح شد و مامانمم نجاتم داد 

  • ❤️ ...

نظرات  (۴)

بسیار هم عالی... این هم یکی از نمونه های خوشبختیست... :)
خدا عمرش بده...
پاسخ:
بله بله واقعا ^_^

مرسیییییییی 
زیبا و عالی بود
خوب یکی می گرفتی خوب ، بد خرجی نکن (خنده)
پاسخ:
مرررررسی 

خب یکی میخریدم اون یکیش چی بعد ؟!^_^

تو خرید کردن نباید مانع و محدودیتی باشه اگرنه که لذتبخش نیست 
امروووووووووووووووووووووز همههههههههههه چییییییییییییییییییی عااااااااااااااااااالییییییییییییییییییی شددددددددددددددد وقتییییییییییییییییییی صداتووووووووووووووووووووووووو شنیدمممممممممممممممممممممممم
واییییییییییییییییییییییییی خداااااااااااااااااااااااااااااااااااا شکرتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت

بوس بوس بوبوس بوس ... بوس بوس بوبوس بوس...بوس بوس بوبوس بوس.. هماهنگ با بیب بیب بیبیب بیب خخخخخ بوخودا دیوانه شدم هوش از سرم پریدهههههه ته ره قوربان
پاسخ:
وااااااااااای فاااااطمممممم نگوووووووو 

امروووووووز عاااااااااالی شد امشب هربار یاد پریدنم از خوابو یهو شروع به حرف زدنم میافتم خندم میگرفت 
خیلی حاااال داد 
بعد مدتها شد که تنها شیم و حسابی حرف بزنیم 


تو دلم کلی کیف کردمممممممم 
بهترینی بهتتتتتتریییییییین 
عاااااااشقتم که من نفسمی جانمی جان دلم 
کاش هرروز مث امروز بشه نزدیک یه ساعتی حرف بزنیم زنگ زدنای 15 دقیقه ای حال گیریه 

حالا کلی چیزارو نگفتم 

کاش زود زود یا من بیام یا تو بیای یه بغل محکم بگیرمت و کلی بوووووووس بوووووووسی راه بندازیمممممممم ^_^
عامو کلا  ننه‌ی ما بیرون نمیاد باهامون ما هم با ننمون باید یه وختا تنها خودمونو نجات بدیم :))))
پاسخ:
:))

من همیشه دوست دارم پیشم باشه 
تا ته دوران مدرسه هم همیشه دلم میخواست بیاد دنبالم دوتایی قدم بزنیم 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی