دلــ نوشتـ♥ـ

من از سر پیچ با سری گیج تا ته هیچ رفتم

دلــ نوشتـ♥ـ

من از سر پیچ با سری گیج تا ته هیچ رفتم

دلــ نوشتـ♥ـ

روزه های سکوتم اجباریست
سمبلی مادرانه از ننگم

سنگرم را به دشمنم دادی
من هنوز احمقانه می جنگم !


بر هر چه به غیر عشق پا بگذارید 

دست دل خویش در حنا بگذارید 

عاشق بشوید، مردم! عاشق بشوید 

یک نام خوش از خویش به جا بگذارید 


گوش کنید:

سیما مافیها 



  • ❤️ ...

نظرات  (۱۰)

زیبا بود
پاسخ:
قابلی نداشتـ:))
همه ی اینا در لحظه خوبه... اگر بخواد موندگار بشه اصلا جالب نیست...
مثل عطر خوب، اگر همیشه رو لباس بمونه تمام سعیت رو میکنی پاکش کنی...
مرسی از آهنگ...
پاسخ:
عشق که موندگار نباشه دیگه اسمش عشق نیست 

اما من اگه یه عطرو دوس داشته باشم لباسمو استفاده نمیکنم که مجبور نشم بشورمش عطرش بره نه هر عطری اما من واقعا تجربه یه همچین کاریو دارم که میگم :-D



نمیدونم خب نظر شما محترمه همیشه برا من 


خواهشششششش میشه قابلی نداشت :)))

دوست داشتن، عشق و اردات و ایمان دو روح آشنای خویشاوند است. 
دو انسانی که جز آن خمیره‌ی صمیمی و ناب و منزهی که منِ انسانی خالص هر کسی را می‌سازد، 
هیچ مصلحتی و ضرورتی آنان را به یکدیگر نمی‌پیوندد. 
پیوندی که نه طبیعت، نه خلقت، بلکه تنهایی میان دو تنهای خویشاوند، بسته است. 

دوست داشتن از عشق برتر است. 
عشق یک جوشش کور است و پیوندی از سر نابینایی؛ 
اما دوست داشتن پیوندی خودآگاه و از روی بصیرت، روشن و زلال. 

عشق بیشتر از غریزه آب می‌خورد و هرچه از غریزه سرزند بی‌ارزش است 
و دوست داشتن از روح طلوع می‌کند و تا هرجا که یک روح ارتفاع دارد دوست داشتن نیز همگام با آن اوج می‌یابد. 

عشق با شناسنامه بی‌ارتباط نیست و گذر فصل ها و عبور سال‌ها بر آن اثر می‌گذارد؛ 
اما دوست داشتن در ورای سن و زمان و مزاج زندگی می‌کند و بر آشیانه‌ی بلندش روز و روزگار را دستی نیست. 

عشق در هر رنگی و سطحی، با زیبایی محسوس، در نهان یا آشکار رابطه دارد؛ 
اما دوست داشتن چنان در روح غرق است و گیج و جذب زیبایی‌های روح که زیبایی‌های محسوس را به گونه‌ای دیگر می‌بیند. 

عشق در دریا غرق شدن است و دوست داشتن در دریا شنا کردن. 
عشق بینایی را می‌گیرد و دوست داشتن می‌دهد. 

عشق یک فریب بزرگ و قوی است و دوست داشتن یک صداقت راستین و صمیمی، بی‌انتها و مطلق. 
عشق همواره با شک‌آلوده است و دوست داشتن سراپا یقین است و شک ناپذیر. 

از عشق هرچه بیشتر می‌نوشیم، سیراب تر می‌شویم و از دوست داشتن هر چه بیشتر، تشنه تر. 
عشق هرچه دیرتر می‌پاید  کهنه تر می‌شود و دوست داشتن نوتر. 

دکتر شریعتی

پاسخ:
خیلیم عالی عشق جان ♥
  • عبداله سعادت
  • سلام...
    شادی اگر تقسیم شود..
    دو برار می شود..
    غم اگر تقسیم شود،نصف می شود..
    میلاد پربرکت وبا سعادت وسراسر نور آقا امام کاظم مبارک.
    لطفاً،دیگرآدرس:saadat52.blogfa.com   آزران وطن من  نیز سری بزنید وکامنت دهید تا با هم لینک شویم.

    می ترسم کسی جایم را در قلبت بگیرد

    بوی تنت را بگیرد

    آغوشت را از من بگیرد

    چه احساس مبهمی است حسادت !

    پاسخ:
    اصلاااا حسادت نکن عمرا جانم عمرا 

    خاطری گر نظرم هست همه خوبی توست

    حسرتی گر به دلم هست همان دوری توست

    پاسخ:
    آخ گفتیییییییی :((((

    دل سراغ قد بالای تو را میگیرد

    گر تو پیدا نشوی دل زغمت میمیرد

    وقتی از دیدن و پیدا شدنت مأیوسم

    از همین فاصله دور تو را میبوسم

    پاسخ:
    جووووووووونم منم بوووووووس بوووووووس شدیداااااا 

    ه اولین قاصدکی که از شهر قشنگ زندگی تو بگذرد

    پیغام مدهم که هیچ چیز نمیتواند مهرت را از دلم جدا کند

    حتی فاصله ها

    پاسخ:
    بعلهـــ هیچ چیـــــــــــــز 

    من که کاری به کار کسی نداشتم !

    انتهای خیابان پاییـز

    نشسته بودم

    شعرم را مینوشتم

    از راه که رسیدی ..

    اصلا مشخص بود

    با قصد و ‌غرض آمده‌ای

    حالا خوب شد؟

    عاشقت شدم …

    راحت شدی …؟


    آره غزاله راحت شدی؟؟؟:-D

    پاسخ:
    آرهههههه چجووووووورم !!!!

    راضیم ازتــ ^_^
  • (ک) (شباهنگ)
  • سلام مرسی از آهنگ یاد خاطرات گذشته را زنده کرد ..همین آهنگ با صدای پریسا
    عشق شما و فاطمه خانم آدم را یاد ..شمس و مولانا میندازه خیلی باصفاست..
    پاسخ:
    سلام خواهش میکنم قابلی نداشت 
    خیلی سخته پیدا کردنش اما چشم میگردم و به اون هم گوش میدم ^_^مرسی 

    صفا از خودتونه مرررررسی 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی