دلــ نوشتـ♥ـ

من از سر پیچ با سری گیج تا ته هیچ رفتم

دلــ نوشتـ♥ـ

من از سر پیچ با سری گیج تا ته هیچ رفتم

دلــ نوشتـ♥ـ

روزه های سکوتم اجباریست
سمبلی مادرانه از ننگم

سنگرم را به دشمنم دادی
من هنوز احمقانه می جنگم !

وقتی حالم را می پرسی و می گویم "مرسی"،

یعنی نه انقدر خوبم که بگویم "خوبم".

نه انقدر بدم که بگویم "خوب نیستم".

نه انقدر حوصله دارم که بگویی "چرا الکی می گی خوبی؟!" و جوابت را بدهم

نه انقدر حال دارم که بخواهم "چرا خوب نیستی؟!" هایت را با روی خوش پاسخ بدهم.

پس یک جور متوسط بی حوصله رو به بد تصور کن مثلا و بعدش بیخیال شو !

همه که نباید خوب یا بد باشند

بعضی ها هم هستند که مرسی اند...




(کلیک)

  • ❤️ ...

نظرات  (۵)

من "ما هم میگذرونیم" ام... :)
کاش بشه یه جوری از روی فعالیت های سیگنال های مغزی بشه فهمید منظور طرف مقابل چیه...
پاسخ:
اینم خوبهـ

میشه فهمید اگه طرف مقابلتو بشناسی قشنگ معلومه
آدم انتظار داره گاهی طرف مقابل با یه خوبم گفتن با یه مرسی هم بفهمه اوضاع چجوره
نمیدونم شایدم انتطار زیادیهـ شاید واقعا سختهـ
واااقعا انتظار زیاده... نمیشه فهمید... صدتا احتمال میاد تو ذهن آدم... یه ذره از سطح توقعاتتون کم کنید خواهش میکنم... :)
پاسخ:
نبیدونم واللهـ:/

سعی میکنم ^___^
هـی(آه از ته دل بود)
وقتی وبلاگ دوستامو می خونم کمی تا قسمتی غمگین و دیوونه می شم
با اینکه اوضاع خودم هم چندان تعریف نداره


پاسخ:
آه نکشید غمگین تر میشیدااااااااا

دورازجون

موزیک رو گوش کنید شاده شاد شید :))))
مرسی .....
پاسخ:
:))
مثل اوکی برای من
پاسخ:
آره همونهـ

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی