دلــ نوشتـ♥ـ

من از سر پیچ با سری گیج تا ته هیچ رفتم

دلــ نوشتـ♥ـ

من از سر پیچ با سری گیج تا ته هیچ رفتم

دلــ نوشتـ♥ـ

روزه های سکوتم اجباریست
سمبلی مادرانه از ننگم

سنگرم را به دشمنم دادی
من هنوز احمقانه می جنگم !



یعنی خدا این همدمو از آدم نگیره 

همدم همیشه همراه 

خدایی اگه نبود چی میشد؟!

فقط بااون میشه صدای دنیارو نشنید 

حتی میتونی ازش بعنوان یه درپوش محکم رو فکرای مزاحمت استفاده کنی 

هرچی بره بالاتر محکم تر 

انقده بالا که فکرات برن گم شن 

اما این همدم بسی ضعیفه 

فابریکش که به فنا بره بعد هی چند ماه درمیون باید یه جدیدشو جور کنی دلتو نجات بدی :)

برا من در خوشبینانه ترین حالت دوماه دووم آورده اونم باکلی مشکلاتـ 

درحالت عادیم سه هفته :) 

خلاصه این هندزفری خیلی روزگار دیدست 

گوشاروبه حرف مفت بسته 

مغزو رو فکرای احمقانه تعطیل کرده 

یعنی تا دیده یه چی اذیتت میکنه 

میگه بیا بیا گوشتوبگیر اینو گوش بده

ناراحت نشی

دیده خوشحالی خوشحال ترت کرده 

خلاصه دمش گرم 

خیلی مخلصشم 

رفیقی پایه در همه شرایط 




بی ربط نوشت:

+بالآخره خمیر پیتزای معرکه درست کردم ^_^

پف پفی عاااااااالی 

بعد چند سال تلاش شبانه روزی :-Dبالآخره موفق شدم:)

  • ❤️ ...

نظرات  (۶)

تبریک عزیزم
عاشق غذای لذیذم
___________
در مورد هندزفری هم من خرابش کردم ولی دیگه نگرفتم
چون گوشامو اذیت می کرد.
پاسخ:
مقسی 


خب پس چندان همدم نبوده براتونـ:)
  • ✿شمیم زندگی✿
  • :)
    پاسخ:
    :)
    وااااای من نمیتونم اصن تصورکنم!!!من هنوز موفق نشدم خمیر پیتزای خوب درست کنم!!!!
    اگه میشه طرز تهیه شو بگو
    پاسخ:
    مواد اولیه:

    یه لیوان شیر 
    2 قاشق خمیر مایه 
    یه قاشق غذاخوری پودر آویشن 
    نمک 
    یک سوم لیوان روغن 
    دو تا تخم مرغ 
    آرد حدود نیم کیلو استفاده میشه 
    حالا باز خودتون باید بیینید تا چه حد کافیه تا به دست نچسبه 
    ....
    یه لیوان شیر ولرم که رو اجاق تا مرز جوش پیش رفته باشه (ولرم یعنی دستتون رو که میذارید توش گرم بشه اما نسوزه)
    بعد یه قاشق آرد - دو قاشق خمیر مایه -نصف قاشق چای خوری نمک - پودر آویشن هرچقدر دوست دارین یه قاشق سر صاف غذاخوری کافیه اینارو تو یه ظرف هم بزنین بعد به شیر ولرم اضافه کنید هم بزنین بذارید یه ربع بمونه 

    مرحله بعد 
    به این مواد دوتا تخم مرغ - یک سوم لیوان روغن مایع اضافه کنید و دوباره هم بزنین 
    بعد کم کم شروع کنید به اضافه کردن آرد 
    هی آرد بریزین هم بزنین 
    تا جایی که خمیر به دست نچسبه 
    بذارید دوساعت یه جای گرم استراحت کنه 
    (حتما روی خمیرو بپوشونید)
    بعد دوساعت حجم خمیر دوبرابر میشه
    خمیر رو با دست حسابی ماساژ بدین ^_^
    بعد چند تا چونه مث نونوا ها درست کنین 
    چونه هارو به اندازه 1 میلی متر  پهن کنید 
    حتما 1 میلی متر بیشتر خیلی زیاده کمتر خشک میشه 
    و بعدشم هرچی دوست دارین روش بریزین بذارین تو فر از قبل گرم شده 
    ( سینی فر چرب باشه خمیر پهن شده رو روش بذارین بعد موادتونو اضاف کنید)

    هرچی ماساژ بیشتر بدید خمیر ترد تر و بهتری درمیاد یعنی هی پهن کنید هی جمع کنید حداقل تا دوبار خیلی موثره

    امیدوارم بشه که درست کنید :)به منم خبرشو بده :-*
    من 3 ساله هدستمو دارم... البته الآن قیافه ش خیلی با اون اوایلش فرق کرده... :)) ... اول سیمش اتصالی کرد مجبور شدم از بیرون سیم رد کنم... الان کلا فقط دوتا گوشی هاشه که با آهن توی تل خودش به هم وصل کردم... ولی همون کیفیت صدای اول رو داره... یکی دیگه از همین مارک a4tech هم دارم که نوئه و فعلا نگه داشتم هر وقت این داغون شد اونو از بسته بندیش دربیارم...
    من که از خمیر درست کردن نا امید شده بودم نون تافتون میذاشتم... حالا دستور العملش رو بگو بینیم... :)
    پاسخ:
    خب پس خوش به حالتونه که زاپاسم دارید ^_^


    مواد اولیه:

    یه لیوان شیر 
    2 قاشق خمیر مایه 
    یه قاشق غذاخوری پودر آویشن 
    نمک 
    یک سوم لیوان روغن 
    دو تا تخم مرغ 
    آرد حدود نیم کیلو استفاده میشه 
    حالا باز خودتون باید بیینید تا چه حد کافیه تا به دست نچسبه 
    ....
    یه لیوان شیر ولرم که رو اجاق تا مرز جوش پیش رفته باشه (ولرم یعنی دستتون رو که میذارید توش گرم بشه اما نسوزه)
    بعد یه قاشق آرد - دو قاشق خمیر مایه -نصف قاشق چای خوری نمک - پودر آویشن هرچقدر دوست دارین یه قاشق سر صاف غذاخوری کافیه اینارو تو یه ظرف هم بزنین بعد به شیر ولرم اضافه کنید هم بزنین بذارید یه ربع بمونه 

    مرحله بعد 
    به این مواد دوتا تخم مرغ - یک سوم لیوان روغن مایع اضافه کنید و دوباره هم بزنین 
    بعد کم کم شروع کنید به اضافه کردن آرد 
    هی آرد بریزین هم بزنین 
    تا جایی که خمیر به دست نچسبه 
    بذارید دوساعت یه جای گرم استراحت کنه 
    (حتما روی خمیرو بپوشونید)
    بعد دوساعت حجم خمیر دوبرابر میشه
    خمیر رو با دست حسابی ماساژ بدین ^_^
    بعد چند تا چونه مث نونوا ها درست کنین 
    چونه هارو به اندازه 1 میلی متر  پهن کنید 
    حتما 1 میلی متر بیشتر خیلی زیاده کمتر خشک میشه 
    و بعدشم هرچی دوست دارین روش بریزین بذارین تو فر از قبل گرم شده 
    ( سینی فر چرب باشه خمیر پهن شده رو روش بذارین بعد موادتونو اضاف کنید)

    هرچی ماساژ بیشتر بدید خمیر ترد تر و بهتری درمیاد یعنی هی پهن کنید هی جمع کنید حداقل تا دوبار خیلی موثره 

    ان شاالله شماهم بتونید درست کنید به منم بگید ذوق کنم ^_^
    هندزفری جزوی جدا ناپذیر از گوشای منه :)))))))
    یکی از اعضای بدنم شده
    پاسخ:
    آبااااریکلاااااااا دقیقااااااا ^_^
    مکن سرگشته آن دل را ،که دست آموز غم کردی 
    به زیر پای هجرانش ، لگدکوب ستم کردی
    قلم بر بی‌دلان گفتی نخواهم راند و هم راندی
    جفا بر عاشقان گفتی نخواهم کرد و هم کردی
    بَدَم گفتی و خرسندم ، عفاک الله نکو گفتی 
    سگم خواندی و خشنودم ، جزاک الله کرم کردی
    چه لطفست این که فرمودی ،مگر سبق اللسان بودت 
    چه حرفست این که آوردی ،مگر سهوالقلم کردی
    عنایت با من اولی تر که تادیدم جفا دیدم 
    گل افشان بر سر من کن ، که خارم در قدم کردی
    غنیمت دان اگر روزی به شادی دررسی ای دل 
    پس از چندین تحمل‌ها ، که زیر بار غم کردی
    شب غم‌های سعدی را ، مگر هنگام روز آمد؟ 
    که تاریک و ضعیفش چون ، چراغ صبحدم کردی
    سعدی


    + من دستم به اون همدم بی جانت برسه ....
    چقدر بگم بهت کچل خان...در هر ثانیه هزاران باکتری تو گوشات تولید میشه وقتی بزاری ...مثلا خودت داری درسشو میخونی باید بدونی اینارو که گرما باعث چه اتفاقاتی در گوش میشه کدووووووو سعی کن ازین همدمت فاصله بگیری..^_^

    پاسخ:
    چه خوووووشگلهـــ


    نه تورو خدا کاری نداشته باش نمیدونی چقدر خوبه که 
    بخدا خیلی تحمل داره :-(

    گوش موش حالیم نیست دیگه :-D


    فاصله ازش افسردگی میاره دوروز نداشتم انقده دیوونه بودم که نگوووو :-D

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی