دلــ نوشتـ♥ـ

من از سر پیچ با سری گیج تا ته هیچ رفتم

دلــ نوشتـ♥ـ

من از سر پیچ با سری گیج تا ته هیچ رفتم

دلــ نوشتـ♥ـ

روزه های سکوتم اجباریست
سمبلی مادرانه از ننگم

سنگرم را به دشمنم دادی
من هنوز احمقانه می جنگم !

گفته بودند که عاشق بشوی میمیری

اولین تجربه ام بود چه میدانستم..!



+هوم؟!:\


+یاازاول بد باش یا تا تهش آدم باش 

نوسان دوست نمیدارم 


یهو گم میشم دیگه پیدا نمیشم آدم تا یه حدی میتونه آدم باشه :)

  • ❤️ ...

نظرات  (۶)

همه شون عالی بودن... شدیدا هم تاییدشون میکنم... عااالی...
پاسخ:
چاکریم 

مررررسی از تایید 

مرسی خیلیییی 
عشق قشنگه
نوسانش هم به متغیر های دیگر وابسته هست
کلا گل گفتین از بس که خودتون گلین
پاسخ:
 قشنگه 

نوسانش خوبه نوسان شخصیتی آدما بده 


شما لطف دارید;-)
شامل حال ما که نمیشود نام وبلاگمونو زود زود تغییر می دیم
چون شخصیتمون همون شخصیت اولمونه فقط نام وبلاگ تغییر
می یابد.
می دانی که چرا؟
(خنده)
پاسخ:
نه نمیشود ^_^

خدایی نمیدونم چرا 

واقعا چرا ؟!^_^

تنوع طلبید؟!  
  • 😎😎😎BAHAR 😎😎😎
  • باحال بود بسی:)
    پاسخ:
    باحالی از خودتونهـ بسی نازگلـ ♥ ـ جانـ 
  • 😎😎😎BAHAR 😎😎😎
  • قربان شما:)
    میخواستم نظرم رو درباره ی پست جدیدتون هم بگم:)
    خیلی عالی بود:)
    خوشمان عامد:)
    پاسخ:
    فداااااااای مرامت 

    قابلی نداشت بانو 

    خداروشکر که پسندیدی ^_^♥
    سلام علیکم بانوی جوان^_^
    وای اشوان.....من عاشق آهنگاشم
    ولی دانلود نمیتونم کنم..:(

    +بعد اینکه راجع به پستات...... چه خبر بید؟؟؟؟
    هیچکی این روزا حواسش نیست...:( ما همه مظلوم واقع شدیم خخخخ
    مراقب خودت باش شدید...شاید تا چند روزی نیام............... اوضاع قروقاطی میباشد...کم میام واسه همینه بووووووووووس عشقم

    پاسخ:
    سلام علیکم عشق جان 

    حواست نیست بابک جهانبخشه
    اشوانو برات میفرستم 

    خبری نبید جانم ^_^


    چشممممممممم تو هم مراقب خودت باش بوووووووس محکم لپ کندنی ♥

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی