دلــ نوشتـ♥ـ

من از سر پیچ با سری گیج تا ته هیچ رفتم

دلــ نوشتـ♥ـ

من از سر پیچ با سری گیج تا ته هیچ رفتم

دلــ نوشتـ♥ـ

روزه های سکوتم اجباریست
سمبلی مادرانه از ننگم

سنگرم را به دشمنم دادی
من هنوز احمقانه می جنگم !


پشت این پنجره باران قشنگی ست گلم

حال من حال پریشان قشنگی ست گلم

قبل از آنی که بیایی چه کـــویری بودم ...

زندگی با تو چه گلدان قشنگی ست گلم

سرنوشت من و تو روز ازل تعیین شد ...

فال ما داخل فنجان قشنگی ست گلم

نوحم از لطف تو بانو ... که تمام عمـــــــرم :

(( راه رفتن توی ‌دالان قشنگی )) ست گلم

من لامذهب بی دین به تــــــــــو ایمان دارم

خیلی این کفر من ایمان قشنگی ست گلم

حاضــــــــــرم بندهء چشمان سیاهت باشم

توی چشمان تو شیطان قشنگی ست گلم

یوسفم ! بوی تو کافی ست مرا ... این دنیا ...

با حضور تو چه کنعان قشنگی ست گلــــــم



"مهدی جهاندار"



+آهنگبانو(شدیدا توصیه میشهـ:))

  • ❤️ ...

نظرات  (۲۲)

اهنگ زیبایی بود!
بیشتر شعرایی که گذاشتیو نوشتم 
پاسخ:
مرسی قابلیتوووو نداشت بانووو ♥

چه خوووووب خوبه که پسندیدی ^_^

بسی ذوقیدم ♥_♥
مهر و محبت
شدند هم صحبت
عشق زاده شد
از این وصلت
پاسخ:
بعلهـ بسیار هم زیبا 

همیشه اما مهرومحبت باعث عشق نیستاااااا 
شاید حق با شما باشد
پاسخ:
شاید :)
در میان روزها از "روز دوم" بدم می آید ...
روز دوم بی رحم ترین روز است
با هیچ کس شوخی ندارد
در روز دوم همه چیز منطقی ست
حقایق آشکار است
و به هیچ وجه نمی توان سر خود شیره مالید ...

مثلا روز اول مهر همیشه روز خوبی بود
آغاز مدرسه بود
و خوشحال بودیم
اما امان از روز دوم
تازه می فهمیدیم تابستان تمام شده است ...

یا مثلا روز دوم بازگشت از سفر
روز اول خستگی در می کنیم
حمام مى رویم
اما روز دوم
تازه می فهمیم که سفر تمام شده
طبیعت
بگو بخند با دوستان
و عشق و حال تمام شده است ...

هرگاه مادربزرگ نزد ما می آمد
و یک هفته می ماند
وقتی که برمی گشت ناراحت می شدیم
اما روز دوم
تازه می فهمیدیم
که "مادر بزرگ رفت" یعنی چه؟

یا وقتی کسی از دنیا می رود
روز اول خدا بیامرز است
و روز دوم عزیز از دست رفته !

و اما جدایی
روز اول شوکه ایم
و شاید حتی خوشحال باشیم
که زندگی جدیدی در راه است ...
تیریپ مجردی و عشق و حال ور می داریم
اما دریغ از روز دوم

تازه می فهمیم کسی رفته
تازه می فهمیم حال مان خوب نیست
تازه می فهمیم تنهایی بد است ...

باید روز دوم را خوابیـــد
باید روز دوم را خــورد
باید روز دوم را مــــــــرد ...

"
کیومرث مرزبان"
پاسخ:
باید روز دوم را مرد 
اصلا باید در همان دقایق اولیه روز اول جان به جان آفرین تسلیم این زندگی شد 
روز دوم مزخرف ترین مزخرف ترین مزخرف ترینهـ 
و بدتر از اون روز دومیه که جاش تو تموم زندگی آدم میمونه 
از همه دردناک تر روز دوم رفتن مادربزرگه
روز دومی که میفهمیم رفته چه از خونمون چه از خونش:((((( 




آخ فاطمه آخ :(((((
آره عزیزم...
روز دومی که از کنار خونش بگذری و یه دفه تو خیابون گریه ت بگیره
منم تجربه کردم


روز دومی که بگی مامان بزرگ خوب شد رفتی و داغ سرطان نوه ت یکجانشینت نکرد
خوب شد رفتی:(((((
پاسخ:
آی نگو آی فاطمهههه :'(:'(:'(خیلی درد داره خیلیییییی 
روز دومیکه از رقیبت خبری نشه
نبینیش
کسی که منتظر بودی سالها اونم... که باهم کنکور بدین

روز دومیکه درد بشینه تو دلت و کنکورتو بخاطر نبودنش خراب کنی
روز دومی که نزارن ببینیش 

این روزا زیاده

برای من به شخصه روزای دوم زیادی بود...بجز تحمل و مخفی کردنش کاری هم نمیتونم کنم


:(((((((((


یه چیزی هم هست
شاید عشق باشه که .....

بازم نیدونم^_^
پاسخ:
آره روزای دومی که گفتی بد بودن 

خیلی بد بااینکه جات نبودم اما قشنگ درد میکشم وقتی میگی



چی عشق باشه ؟!نگرفتم اینو !!^_^

اینکه  از دور تماشا کنمت سنگین است

در دلم باشی و حاشا کنمت سنگین است

 

بعد هر بغض که شاعر بشوی می فهمی

هر کجای غزلم جا  کنمت سنگین است

 

تلخ باشی و دم از واژه ی شیرین بزنی

پشت هر قافیه پیدا کنمت سنگین است

 

هی نخوابی و دلم شور دلت را بزند

او برانگیزد و پروا  کنمت سنگین است

 

نکند فاش شود پیش کسی غربت ما

ترس از این قصه که رسوا کنمت سنگین است 

 

نقش چشمان تو در قتل دلم مشهود است

شب ب شب  از سر دل وا کنمت سنگین است..


اینکه چشام هر روز و هر شب فقط از روی عکست چشاتو بهم یادآوری کنه ،سوال پرسیدناتو..جواب دادناتو... صدازدناتو خیلیه...خیلی سنگینه عزیزم مهربون ترین رقیبم


اللهم اشف کل مریض

آمین

پاسخ:
الهی آمین 

این شعره خیلی قشنگهــــ 

اصلا دیشب وسط حرفا ندیدمش O_O
خب بهتر که نگرفتی..یه چی پروندم :)))
پاسخ:
O_O
ناراحتت کردم عذر میخوام عشقم....
دیگه نمیگم...
نبینم دیگه درداتو قربونت برممممم من 

:((((
پاسخ:
خداااااااااااانکنههههه فاطمههههههه

قربونت برم من ماه من 
ای بابا ...غزآآآآآآآآآآآآآآآآله
چی میگی بابا... بی جنبه..خواستیم یه دو کلام درد دل کنیماااااااا پشیمون میکنی آدمو
ناراحت نباش دیگه ...
حالا بخند  بگو هاهاهاهاهاهاها ..ازون قاش قاشیاآآآآآآآآآآآآآآآآآ
پاسخ:
بابا قاااااش قااااااش ااااااا فاطمههه 

میخندم فقط یاد مهدی افتادم دلم گرفت 

انگار داداش خودمه چه فرقی داره هربار یادش میافتم ناراحت میشم 

نگران نبااااش بابا ااااا صاحب کچل ^_^
من دلم روشنه حالش خوب میشه
فقط بیشتر از همه چیز اینی که همه فقط از من مخفی میکنن متنفرم...هرکی خبر میده از مهدی میگم مامان چی شده میگه برو تو اتاقت درستو بخون
نابود میکنن مغز آدمو
گاهی از تو اتاقم آروم گوشیو برمیدارم حرفاشونو گوش میدم داغون میشم
سخت که هست ولی تحمل کردن هم کا سختیه

الهی که بحق این شبای عزیز خبر سلامتیش و دیدن روی ماهش همین امسال خوشحالمون کنه
خدایی دلم اونقدر براش تنگ شده که نوشتن و به زبون آوردن این دلتنگی هوش از سر مجنونم میبره
خیلی دوسش دارم و دوست دارم زودتر برگرده
اوووووووووووووووو چقدر حرف زدم

قاااااااااااااااااااش قاااااااااااااش قاششششششششش کچلانه خخخخخخ دوستت دارم غزاااااااااااله مااااااااااااااااااااااااااااچ گنده فرستادم برات بهترینم :))))))
پاسخ:
منم دلم روشنه خوب میشه اصلا باید خوب شه بایدیه 

خیلی برام مهمه که برگرده دوبارهرمث قبل شین 

خدا کمکش میکنه 

پارسال به انتظار عید 94 بودم امسال بازهم دعا میکنم 
هر موقع که خدا صلاح میدونه تو زودترین تاریخ برش گردونه خونه پیش همتون 

قااااااااااش قاااااااااااااش صاحب کچل 

دوستت دارم بهترین بهترین بهترین من 

بوووووووس بوووووووس قد همه دنیااااااا پر از دلتنگی ازاینهمه دوری ♥♥♥
قربون قلب مهربونت بشم من....
الهی آآآآآآآآآآمیــــــــــــــــــــــــن 

ممنونم از تو... تو یِ مهربون و خوش قلب....

عااااااااااشقتم....آسمون قلبت پر از ستاره های دنباله دار 
شبت مهتابی عشقم
بووووووس بوووووووس قد وجب به وجب فاصلمون♥♥♥♥♥♥♥♥♥
پاسخ:
خداااااااااااانکنهههههه مااااه من 


فداااااااات بشممممممم من نفس خودم ♥

شب تو هم مهتابی و خووووشگل 

شبت رب اناری و ترررررررررررررش :-D


بوووووووس بازهم بوووووووس بوووووووس بوووووووس بوووووووس بوووووووس♥باکلی بغل محکم محکم محکم 

این شــعر خیلی برامـ آشناست !
گـــمونمـ بابامـ زیاد این آهنگُ میذاشت و می خوند...

متنش چی بود؟ مــردمـِ لال پرست؟؟!!

^-^
چه شعـــر ـآ و چه آهنگایِ قشنگی اینجا هست!!! ...

 

این کامنتُ واسه پستِ آخر گذاشته بودمـ !
ولی خُب تا ارسالُ زدمـ دیدمـ پاک شـــده ...

پاسخ:
آره یکی خوندتش اما نمیدونم کی 

من فقط متنشو دیدم و تا به حال شعرشو نشنیدم ^_^

در این زمانه ی بی های و هوی لال پرست
خوشا به حال کلاغ های قیل و قال پرست
چگونه شرح دهم لحظه لحظه ی خود را
برای این همه ناباور خیال پرست

فقط قسمت اولشه کاملشم قشنگه 


چشات قشنگ میبینه عزیزم 

لطف کردی بانو ♥♥♥
از باران...اما کو ترانه؟
کو دو دست کودکانه؟
کو نگاه عاشقانه؟
کو سلامی بی بهانه؟
دل شکسته،قد خمیده،آخر دنیا رسیده.
بی کسی تنها رفیق است،
دلخوشی با ما غریب است
چشم در چشمان باران
هیچ کس جز او نمانده
از میان جمع یاران باز باران
باز هم دستخوش به باران.! 
پاسخ:
ای جاااااان 
" قـــــــــلبم " 
خصـــوصی ترین
جـــای دنیـــاے دلتنگـــــی هایم بـــــود...
تا اینکـــــه ...
" تــــــــــو "
ســـرزده به خـــانه ے دلـــــــــم آمـــــدی...
رسـم مـهمان نــوازے
شد بـلاے جانم 
نتوانســتم به آمـدنت "نـــــه" بگویم
با بـــودنت خـــو گرفتم ...
حســـابی که وابسته ات شدم ،
یـــادت افـــــتاد کـــــه ..
فـــقط برای مــهمانی
به دلـــــــــم ســــرزده بودے..
بعـد از رفتنت

حـــــریم خصـــــوصے دلـــــــــم ،
ویـــــرانه اے "ســـــوت و کــــور" شـــــده . . .
دلــــــــــم بدجـــــور شـکست ... 
بـاور کن ..
پاسخ:
من قربون دلت بشم الهیییییی 
اگر در دل کسی جایی نداری، فرش زیر پایش هم نباش...
جایی که بودن و نبودنت هیچ فرقی نداره، نبودنت رو انتخاب کن...
 اینگونه به بودنت احترام گذاشتی...!
 محبوب همه باش، معشوق یکی، 
مهرت را به همه هدیه کن، عشقت را به یکی...
با هر رفتنی اشڪ نریز و با هر آمدنی لبخند نزن...
شاید آنکه رفته باز گردد و آنکه آمده برود...!!
آنقدر محکم و مقتدر باش که با این محبت ها و بی مهری ها زمین گیر نشوی...
لازم است گاهی در زندگی، بعضی آدمها را گم کنی تا خودتو پیدا کنی ...
بعضی از آدمارو باید دوست داشت، اما بعضی از آدمارو فقط باید داشت...!
^_^^_^
پاسخ:
عااااالیه جووووووون دلم 
نه عزیزم...
پاسخ:
تا دقایفی دیگر فرسته میکنم کمی خستگی در وکنم چشممممممممم
غزاله نگوووووو اینجوری دلم بیشتر قنج و قونج میره 

قربونت برم من...رو جفت چشام حتما.... تو هم برام قصه بگو بی غصه^_^
پاسخ:
حتمااااا 

اما فاطمه گوش بدم خوابم میبره هااااا 

انقدرم نرم حرف میزنی که نشنیده خوابیدم ^_^
قربونت عزیزم...مراقب خودت باش خیلی زیاااااااااد بوووووووووووووووووس گندههههههه بی نهایت درد آور لپ داغون کن
پاسخ:
خداااااااااااانکنهههههه مااااه من 

چشممممممممم 

بووووووووووووووووووووووووووووووووووووس خفه کننده که کارت به نفس مصنوعی بکشه خخخخخخخخ:-D
هومممم... کاشکی بشه...
پاسخ:
ان شااللهـ
اگر تو هستی خویش را بشناسی، دیگر هیچ سوالی درباره دلیل حضورت در این دنیا نخواهی داشت. همه ی آنچه تو به عنوان علت این حضور می توانی متصور باشی؛ در وجود خود تو است!
تو آن خدایی هستی که فراموش کرده؛ خداست!
تو آن امپراطوری هستی که به خواب رفته و در رویا می بیند که گداست؛ و حالا آن گدا تلاش می کند تا امپراطور شود!
در حالی که همه ی آن چه تو نیاز داری این است که از خواب بیدار شوی!
از خواب بیدار شو!
اشو
پاسخ:
خیلیم خوب مرسی 
سلام .سپاسگزارم از حضور و نظر زیبایتان..
ولی.....
 ملامتها کنند ما را که تا کی صبر و بردباری
        حدیث ها بر سر بازار بگویند زین  ستمکاری.
پاسخ:
سلام 

خواهش میکنم 

مرسی از حضور شما 

بیت خوبی بود خیلیم بجا :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی