دلــ نوشتـ♥ـ

من از سر پیچ با سری گیج تا ته هیچ رفتم

دلــ نوشتـ♥ـ

من از سر پیچ با سری گیج تا ته هیچ رفتم

دلــ نوشتـ♥ـ

روزه های سکوتم اجباریست
سمبلی مادرانه از ننگم

سنگرم را به دشمنم دادی
من هنوز احمقانه می جنگم !

وعده دادی که پاییز شود برگردی

وقتی احساس تو لبریز شود برگردی


گفته بودی که همه عشق شدی می آیی

همسفر با تب پاییز که  شدی می آیی


داغ تنهایی من سرد شد از دوری تو

کام شیرین دلم تلخ شد از دوری تو


خنده کردی و قدم در قدم باغ زدی

شعر پاییز مرا سر در این باغ زدی


سر دل باز شد و چشم خدا بارانی

تو نگفتی که میایی یه شب بارانی؟


مانده در خاطر من نقش هزار چهره ی تو

دلبری کن که ببینم همه آن چهره ی تو


وعده دادی که پاییز شود برگردی

چشم خیره به در مانده که تو برگردی



+پاییز امسال قراربود کلی اتفاق جدید بیافته 

اما نشد که بشهـ...

هرچند پاییز هنوز تموم نشده :)

اما دیگه امید قد یه سر سوزنم برام نمونده 

گاهی آدم ناامید تو بعضی چیزا 

راحت تر زندگی میکنه :)

  • ❤️ ...

نظرات  (۵)

ای داد بیداد... گل گفتی... این امیدهای واهی و فال های خوش هم بیشتر آدم رو اذیت میکنه...
پاسخ:
مررررسیییی 

بله بله دقیقااااااا
همین الان میایم
خیلی عزیزی برایم
پاسخ:
با تچکر :-D
  • مهدی اصغری
  • لایک
    پاسخ:
    ممنون 
    منم عاشق بغلمــــــــــــ وایییییییییی چه مزه ای داره وایییییییییییییییییییییی غزالهــــــــــــــ دلم خواست.....اوهوم اوهوم  اوهوم...نوموخوامــــــــــ چرا دورم از هم ؟؟؟؟؟ خودااااااا
    پاسخ:
    :(((((

    میخوامممممممممممممم 

    ازبس خداخدا کردیم خسته شده اونم از دستمون 
    سلــــــــــــــــــــــــــــام ای دوستـــــــــــــــ

    خیلی قشنگ بود....:)
    بسی ممنان
    پاسخ:
    سلـــــــــــام عزیزم 

    مرررررررسی قابلی ندااااااااااشتــــــ♥♥♥ـــ

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی