دلــ نوشتـ♥ـ

من از سر پیچ با سری گیج تا ته هیچ رفتم

دلــ نوشتـ♥ـ

من از سر پیچ با سری گیج تا ته هیچ رفتم

دلــ نوشتـ♥ـ

روزه های سکوتم اجباریست
سمبلی مادرانه از ننگم

سنگرم را به دشمنم دادی
من هنوز احمقانه می جنگم !

گفته بودی خوشت از ما نمیاید، به درک

حالت از دیدنمان جا نمیاید، به درک

کسر ِ شان است که همصحبت ِ مجنون باشی

مرد ِ دیوانه به لیلا نمیاید، به درک

هرچه در کوچه تان پرسه زنم پنجره ات

قدر ِ پلکی به تماشا نمیاید، به درک

راست گفتی لب ِ من را چه به شهد ِ لب تو

نان ِ خشکی به مربا نمیاید، به درک

من ِ بیکس سر ِ جایم بتمرگم بهتر

قد ِ مرداب به دریا نمیاید، به درک

نسخه پیچیده مرا دور ِ خودش هر شب درد

قرص ِ ماهت به مداوا نمیاید، به درک

من خودم خاسته ام پشت ِ سرت گریه کنم

نفسم بعد ِ تو بالا نمیاید؟ به درک

تو برو دلنگران ِ من ِ بیچاره نباش

مرگ هم سمت ِ دل ما نمیاید، به درک

نیستم لایق ِ خوشبختی و میدانم خوب

به من این گونه غلطها نمیاید، به درک

سقط کن عشق ِ مرا و بزن اصلن زیرش

هر جنینی که به دنیا نمیاید به درک


|شهراد میدری|




+تشویش(قدیمی و دوست داشتنی)

  • ❤️ ...

نظرات  (۳)

هم شعرش قشنگ بود... هم آهنگه... مرسی...
پاسخ:
مرررررسیییییی ... قابلی ندااااااشتـ
تب شعرهات رفته بالا
احوالتون چطوره حالا
بیا وبلاگم همین حالا
پاسخ:
بالا بود خیلیم زیاد 

مقسی 

چشممممممممم
سلام علیکم ناز بانوی من
چقدر شعرت خوشگل بودندی...خخخ لذت بردم 
به امید روزیکه شعرهای خودت توی صفحات این وبلاگ نمونه باشه :-*
پاسخ:
سلااااااام علیکم جیگر بانوووووو 
قابلی ندااااااااشت جیگر ^_^

اون روزو نمیبینیم ولی متشکرم بوووووووس بوووووووس هزارتا ♥♥♥

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی