دلــ نوشتـ♥ـ

من از سر پیچ با سری گیج تا ته هیچ رفتم

دلــ نوشتـ♥ـ

من از سر پیچ با سری گیج تا ته هیچ رفتم

دلــ نوشتـ♥ـ

روزه های سکوتم اجباریست
سمبلی مادرانه از ننگم

سنگرم را به دشمنم دادی
من هنوز احمقانه می جنگم !

روزها، پر و خالی می شوند

مثل فنجان های چای

در کافه های بعد از ظهر

اما

هیچ اتفاق خاصی نمی افتد

این که مثلا

تو ناگهان

در آن سوی میز نشسته باشی.

گاهی، فنجانی

روی کاشی ها می افتد

حواس ما را پرت می کند


|رسول یونان| 

  • ❤️ ...

نظرات  (۳)

کافه چی دستمال به دست میگیرد و غم ها را از روی لیوان ها پاک میکند...
بیشتر خانم ها همینجوری ان... مخصوصا از جنس مخالف محبت قبول نمیکنن... طبیعی هم هست...
بوووگوووو...
پاسخ:
محبت گاهی با ریاست حالا از هر آدمی که دورو برمون وجود داره اونو نمیشه قبول کرد
اما دیگه خدایی بعضیا بیخودی نمیپذیرن دیگه 
همش باید حواس آدم جمع باشه که مبادا زیادی به یکی محبت کنم 
برا همه چیزا مرز بندی وجود داره و خیلی خفه کنندست 


نبشد :)
سلام
زیبا بود
چه خبرا؟
پاسخ:
سلام ممنوووون 

هیچ :)
این چیست که چون دلهره افتاده به جانم
حال همه خوب است، من اما نگرانم

در فکر تو بستم چمدان را و همین فکر
مثل خوره افتاده به جانم که بمانم

چیزی که میان من و تو نیست غریبی ست
صد بار تو را دیده ام ای غم به گمانم؟!

انگار که یک کوه سفر کرده از این دشت
اینقدر که خالی شده بعد از تو جهانم

از سایه سنگین تو من کمترم آیا....؟!
بگذار به دنبال تو خود را بکشانم

ای عشق...! مرا بیشتر از پیش بمیران
آنقدر که تا دیدن او زنده بمانم

فاضل نظری
پاسخ:
ای قبله گاه آخرین ، ای نقطه تسلیم من
این خسته از خود مانده را ، آتش بزن آتش بزن
در این غریبستان دلم ، افتاده در دام هوس
با شعله های عاشقی ، خاکسترم کن هر نفس
ای عشق پیدا کن مرا ، همرنگ دریا کن مرا
خود را نوشتم بارها ، یک بار معنا کن مرا
بی همسفر بی آرزو ، راهی ندارم پیش رو
دیروز و امروزم گذشت ، ای عشق از فردا بگو
فریاد من از داغ توست ، بیهوده خاموشم مکن
حالا که یادت می کنم  ، دیگر فراموشم مکن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی