دلــ نوشتـ♥ـ

من از سر پیچ با سری گیج تا ته هیچ رفتم

دلــ نوشتـ♥ـ

من از سر پیچ با سری گیج تا ته هیچ رفتم

دلــ نوشتـ♥ـ

روزه های سکوتم اجباریست
سمبلی مادرانه از ننگم

سنگرم را به دشمنم دادی
من هنوز احمقانه می جنگم !


بگذارکه ابلیس دراین معرکه یک بار


مطــرود ز درگـــــاه خداوند نبــاشد


بگذار گنــــاه هـــوس آدم و حــــــوّا


بر گردن آن سیب که چیدند نباشد


مجنون به بیابان زد و لیلا... ولی ای کاش


این قصـــه همــــان قصه که گفتند نباشد


ای کاش عذاب نرسیدن به نگاهت


آن وعده ی نادیده کـه دادند نباشد


یک بار تـــو درقصــه ی پرپیـــچ و خــم ما


آن کس که مسافر شد و دل کند نباشد


آشوب،همان حس غریبی ست که دارم


وقتـــی که بــه لب های تو لبخند نباشد


درتک تک رگهای تنم عشق تو جاریست


در تک تک رگــــهای تـــو هر چند نباشد


من می روم و هیچ مهم نیست که یک عمر...


زنجـــــیر  نگـــاه  تـــــو  کـــــه  پابند  نباشد...


وقتی که قرار است کنار تو نباشم


بگذار زمـــان روی زمین بند نباشد...


|رویا باقری|




+ مهتابـ ( جهانـ)

قدیمی و خاطره انگیز:)

  • ❤️ ...

نظرات  (۳)

بــه بــه... عالیـــــــ... مرسی...
پاسخ:
مرررررررسیییییییییی 

قابلی نداشتـ 
عکس جدید وبت هم باحاله... تلفیق رنگ جالبی داره...
پاسخ:
متشکرم بسیااااااار^_^
این روزها که دلم شکسته یاد حرفهای پدر ژپتو به پینو کیو افتادم که میگفت پینوکیو چوبی بمان آدمها سنگی اند دنیایشان قَشنگ نیست...

پاسخ:
اما این روزها آرامم...آنقدر که از پریدن پرنده ای غافل نشده و در هیچ خیابانی،گم
نمیشوم.این روزها آسان تر از یادها میروم،آسان تر فراموشم میکنند...میدانم!
اما شکایتی ندارم...آرامم،گله ای نیست...انتظاری نیست،اشکی نیست...بهانه ای
نیست،این روزها تنها آرامم، یک وحشی آرام!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی