دلــ نوشتـ♥ـ

من از سر پیچ با سری گیج تا ته هیچ رفتم

دلــ نوشتـ♥ـ

من از سر پیچ با سری گیج تا ته هیچ رفتم

دلــ نوشتـ♥ـ

روزه های سکوتم اجباریست
سمبلی مادرانه از ننگم

سنگرم را به دشمنم دادی
من هنوز احمقانه می جنگم !


چایِ من ﻟﺒﺮﯾﺰ ﻭ ﻟﺐ ﺩﻭﺯ ﺍﺳﺖ ﻭ ﻟﺐ ﺳﻮﺯ ﺍﺳﺖ، ﺁﺍﺍﺍﯼ !

ﻣﯽ ﺧﻮﺭﯼ ﺑﺎ ﻣﻦ ﺗﻮ ﭼﺎﯼ؟

ﮔﺮﭼﻪ ﮐﺎﻣﻢ ﺗﻠﺦ ﻭ ﭼﺎﯾﻢ ﺗﻠﺦ ﻭ ﺭﻭﺯﮔﺎﺭﻡ ﻧﯿﺰ ﺗﻠﺦ

ﺍﻣّﺎ ﺩﻟﺒﺮﻡ

ﮔﺮ ﺗﻮ ﺁﯾﯽ

ﻟﺐ ﮔُﺸﺎﯾﯽ

ﻟﺐ ﺑﺮﯾﺰﯼ

ﻟﺐ ﺑﺴﻮﺯﯼ

ﻟﺐ ﺑﺪﻭﺯﯼ

ﻭﺍﺍﺍﺍﯼ !

ﺑَﻪ ﭼﻪ ﻣﺤﺸﺮ ﻣﯽ ﺷﻮﺩ

ﺍﻧﺪﺍﺯﻩ ﯼ ﯾﮏ ﭼﺎﯼ ﺧﻮﺭﺩﻥ

ﮐﺎﻡِ ﻣﻦ ﺷﯿﺮﯾﻦ ﻧﻤﺎﯾﯽ

ﺩﻟﺒﺮﻡ

ﻣﺎﻩِ ﺁﺑﺎﻥ ﺍﺳﺖ ﻭ ﭼﺎﯾﯽ

ﺑﺎ ﺗﻮ ﻣﯽ ﭼﺴﺒﺪ ﻓﻘﻂ ...



+دانلود آهنگ " رفته "

علی زند وکیلی 

اگه نشنیدین و اهل آهنگ سنتی هستین پیشنهاد میشه 

  • ❤️ ...

نظرات  (۶)

چای خوب نیس قهوه بخور
پاسخ:
قهوه دوست نمیداریمـ:)
  • مهدی اصغری
  • لایک
    پاسخ:
    mer30
    اصلش الهه خونده... توی اتوبوس دانشگاه گذاشتم همه ساکت گوش میکردن... ولی این بهتر خونده...
    پاسخ:
    مرسی بابت لینک دانلود 

    الهه هم قشنگ بود 

    کلا این آهنگ قشنگه هردوشو دوس میدارم ^_^
    نظرم عوض شد... الهه بهتر خونده... :)
    لینک دانلود (کلیک)
    http://bayanbox.ir/info/3429545247711424351/TRACK05
    سلام بر شما
    ﺩﻟﺒﺮﻡ

    ﻣﺎﻩِ ﺁﺑﺎﻥ ﺍﺳﺖ ﻭ ﭼﺎﯾﯽ

    ﺑﺎ ﺗﻮ ﻣﯽ ﭼﺴﺒﺪ ﻓﻘﻂ ...
    چه جالب
    پاسخ:
    سلام بر شما 

    بله خیلی جالب واقعا :)

    قابلی نداشت 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی