دلــ نوشتـ♥ـ

من از سر پیچ با سری گیج تا ته هیچ رفتم

دلــ نوشتـ♥ـ

من از سر پیچ با سری گیج تا ته هیچ رفتم

دلــ نوشتـ♥ـ

روزه های سکوتم اجباریست
سمبلی مادرانه از ننگم

سنگرم را به دشمنم دادی
من هنوز احمقانه می جنگم !

بودن دلیل می خواهد...

و ماندن دلیل محکمتر...

نمی شود بی دلیل ماند...

باید کسی باشد که محکم بندت کند به خودش…و به زندگی...

باید صدایی باشد که صدا بزند نامت را...

و تو برگردی به سمت زندگی...

باید کسی باشد که دست هایت را محکم بگیرد توی دستش...

تا تاب نخوری بین اینهمه بلاتکلیفی...

باید یک آغوش گرم باشد که تورا سهم خودش کند...

بخواهد تورا از زندگی

باید یکنفر باشد...

یک دلیل محکم برای آشتی با زندگی

  • ❤️ ...

نظرات  (۴)

سلام
زیبا بود
مخصوصا قسمت آشتی با زندگی
پاسخ:
سلام 
مرسی 
آره دقیقااااااا
خیلی این متنتو دوست داشتم غزالم...عالی بود خیلی به دلم چسبید:-*
پاسخ:
قابلی نداشت عشق جان فداااااااات بشم من ♥
من به خاکستر نشینی عادتی دیرینه دارم...
پاسخ:
:(
دلم از نبودنت پر است
هر روز خاطراتت را الک میکنم
نه تو می آیی ..
نه فراموش میشوی ..
خیالی نیست ...
من کوه میشوم و پای نبودن هایت میمانم ...
اما ای کاش میدانستی
بی تو
تمام لحظه هایم
رنگ پاییزند...
پاسخ:
خیلیم قشنگ قربون جیگرم بشم من 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی