دلــ نوشتـ♥ـ

من از سر پیچ با سری گیج تا ته هیچ رفتم

دلــ نوشتـ♥ـ

من از سر پیچ با سری گیج تا ته هیچ رفتم

دلــ نوشتـ♥ـ

روزه های سکوتم اجباریست
سمبلی مادرانه از ننگم

سنگرم را به دشمنم دادی
من هنوز احمقانه می جنگم !

مقدمه چینی بلد نیستم برا این مطلب یهو گفتم دیگه :-D

میگم بنظرم 

میزان شادیامون بستگی به میزان رضایتمون داره 

هرچقدر از موقعیتی که داریم از چیزایی که داریم راضی تر باشیم به نسبت خیلی آدم خوشحال تری هستیم 

انتظارات بیش از حد باعث میشه حس سرخوردگی داشته باشیم 

اینو امشب فهمیدم 

قبلا تو یه کتاب خونده بودم دربارش الآن درک کردم که واقعا چقدر رضایت میتونه مهم باشه 

رضایت ازهرچی که داریم نه اینکه تلاش نکنیم برا بهترش اما تو هر مرحله به هرچی که رسیدیم سعی کنیم باهاش بسازیمو خوش باشیم به نظرم باعث میشه آدم شادتری باشیم

خیلی اوقات معترضیم خودمم همینطور همه همینن 

معترضیم ، ناراحتیم ، عصبی هستیم 

فقط چون نداشته هامون بیشتر به چشممون میاد 

امشب وقتی یکی بهم گفت کاش همه فلان جور باشن

متوجه شدم که اون با وجود داشتن موقعیت مشابه شاید خیلی بهتر میخواد جوری باشه که فقط ظاهرشو میبینه و یه چیزی میشنوه 

شاید اگر رنج های چیزیو که آرزو کرد رو میدونست همون لحظه تصمیمش عوض میشد :) 



+نمیتونم قشنگ تر ازاین بنویسم دیگه پوزش :\

+رضایت بیخودیم دیگه تهش بیخیالی میاره طرف با هرچی که داره میسازه و به فکر پیشرفت نیست خلاصه تو هرچیز رعایت اعتدال حرف اول رو میزنه 


++سرعت پست گذاشتنم با تتلو برابری میکنه :\

هرچند هنوز یکم دیگه مونده تا برسم ^_^

  • ❤️ ...

نظرات  (۳)

بااین مطلبتون موافقم.
پست من قشنگ بود!؟همینجوری وبی کم وکاست وبی ویرایش ویهویی نوشتم!
پاسخ:
 مرسی 
آره خیلی خدا به داد ویرایش شده ها برسه پس 
باریکلا 
سلام
می بینم روانشناس مثبت گرا شدین
خوبه

پاسخ:
سلام 
مثبت گرا نیستم 
امشب به این نتیجه یهویی رسیدم فقط 
شاید آن روز که سهراب نوشت:
تا شقایق هست زندگی باید کرد….
خبری از دل پر درد گل یاس نداشت….
باید اینطور نوشت:
هر گلی هم باشی چه شقایق چه گل پیچک ویاس!
زندگی اجباریست!
زندگی در گرو خاطره هاست!

خاطره در گرو فاصله هاست!
فاصله تلخ ترین خاطره هاست!!!
پاسخ:
فاصله تلخ ترین خاطره هاست :((

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی