دلــ نوشتـ♥ـ

من از سر پیچ با سری گیج تا ته هیچ رفتم

دلــ نوشتـ♥ـ

من از سر پیچ با سری گیج تا ته هیچ رفتم

دلــ نوشتـ♥ـ

روزه های سکوتم اجباریست
سمبلی مادرانه از ننگم

سنگرم را به دشمنم دادی
من هنوز احمقانه می جنگم !


دردلم خواستن مرگ کسی نیست ،ولی

کاش هرکس به تو دل بست بیاید خبرش



+تو دعاهاتون یه کوچولو هم منو یادکنید 

خیلی محتاجم 

قبول باشه این روزاتونـ3>

  • ❤️ ...

نظرات  (۸)

امیدوارم به همه آرزوهاتون برسید.
پاسخ:
ممنونم ان شاالله 
همینطور شما 
ممنونم که مهمانم بودیدوهمچنین بابت کامنتتون.
شادباشی وپیروز
پاسخ:
منم ممنووونم از حضورتون 
افتخاردادید 
تنبلی!؟ای باباجدی گرفتینا!بیخیال.همینکه قدم رنجه کردین واومدین وبم ومطالبم خوندیدخودش خیلیه وبابتش ممنونم.
ازداشتن دوستی چون شماخوشحالم
سلام
ای اکسیژن سوز
پاسخ:
سلام علیکم 
من بازهم شما یه چی گفتین نگرفتم چیه 
الآن اکسیژن سوز چیه؟!
سلام
مطلب خیلی خوبی بود
مرسی

سلام
داری دوچرخه سواری می کنی
و وقتی آدم دوچرخه سواری کنه بیشترین اکسیزن رو نیاز داره خوب
پاسخ:
اینبار متوجه شدم :-D

مرسی 
ممنون بابت نظرتون.
والاماهم بچه بودیم امابچهههه بودیم نه گودزیلا!
پاسخ:
خواهچ میشه 

بچه بودن ما فرق داشت الآن مفهومش تغییر کرده اساسی 
دِلْ تنگے اَم را با فاصلــہ مے نویسَمْـــ ...

تا شایدْ فاصلــہ اے بین دِلَمْـــ و تنگے بیُفـــتدْ ...

چــہ خیالــــِ خامے ... !

اینْ مَدار فاصلــہ مُـــوَربْ اَستْ ...

چندے کــہ بگذردْ ...

دوباره مے شَودْ : " تَــــــنْـــــــــگے ِ دِلْ...
پاسخ:
من قربون دلت برم فاطمم باشه ماه من ؟؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی