دلــ نوشتـ♥ـ

من از سر پیچ با سری گیج تا ته هیچ رفتم

دلــ نوشتـ♥ـ

من از سر پیچ با سری گیج تا ته هیچ رفتم

دلــ نوشتـ♥ـ

روزه های سکوتم اجباریست
سمبلی مادرانه از ننگم

سنگرم را به دشمنم دادی
من هنوز احمقانه می جنگم !


...تو زن ها را نمیشناسی...

آنها یک حافظه عجیب برای نگهداری وقایع عاشقانه دارند

هیچکدام از حرف هایت یادشان نمیرود

حتی می توانی تشریح لحظه ای را که با یک جمله ات دلشان شکست با جزییات دقیق، دو سال بعد از دهانشان بشنوی...

وعده ها و قول هایت را طوری یادشان می ماند که هیچ رقمه نتوانی زیرش بزنی...

ساعت و روز دقیق اولین دوستت دارم گفتنت

لباسی که در اولین قرار ملاقاتتان به تن داشتی

لرزش انگشتانت وقتی برای اولین بار دستشان را گرفتی

حالت چشم هایت وقتی اولین دروغ را از تو شنیدند...

حتی به راحتی می توانند بگویند فلان دروغ را فلان روز گفته ای و واقعیت ماجرا را از خودت بهتر توضیح میدهند...

می دانی زن ها موجوداتی هستند که در عمق رابطه شنا می کنند

و تو شناگر ماهری هستی ،که وانمود می کند شنا در سطح آب را دوست دارد

و هر از گاهی هم به خیال خودش زیرآبی میرود...

البته به خیال خام خودش


اما ﺯﻣﺎﻧﯽ ﮐﻪ ﻣﺮﺩﯼ ﺭﺍﻋﺎﺷﻘﺎﻧﻪ ﺩﻭﺳﺖ ﺑﺪﺍﺭﻧﺪ :

- ﺩﺭﻭﻍ ﻫﺎﯾﺶ ﺭﺍ ﻣﯿﻔﻬﻤﻨﺪ، ﺍﻣﺎ ﺑﺎﻭﺭ ﻣﯿﮑﻨﻨﺪ .

- ﻣﺸﮑﻼﺗﺶ ﺭﺍ ﻣﯿﺒﯿﻨﻨﺪ، ﺍﻣﺎ ﺩﻭﺍﻡ ﻣﯽ ﺁﻭﺭﻧﺪ.

- ﺍﺷﺘﺒﺎﻫﺎﺗﺶ ﺭﺍ ﻣﯿﺒﯿﻨﻨﺪ، ﺍﻣﺎ ﻓﺮﺍﻣﻮﺵ ﻣﯿﮑﻨﻨﺪ.

- ﺯﯾﺮﺍ ﺻﺎﺩﻗﺎﻧﻪ ﻋﺸﻖ ﻣﯽ ﻭﺭﺯﻧﺪ. ...


(سیمین بهبهانی ...)

  • ❤️ ...

نظرات  (۳)

  • ثریا شیری
  • چه وبلاگ ِ خوبی داری شما... آدم دوس داره عاشق شه وقتی مطالبشو میخونه :)
    پاسخ:
    واقعا ؟!
    وای خیلی خوشحال شدم مرسی واقعا 

    خب عاشق بشین خیلیم عاااالیه خیلیییییییییی ♥
    برای همین میگفتن بهش:
    ام ابیها
    تازه مادر اون پدر بودن خیلی بزرگی میخاد
    پاسخ:
    واقعا 

    آره خداااااااااااایی آره :)
    سلام ،از وبلاگت خوشم اومد ،یه فضای ادبییه دلچسبی داره...
    پاسخ:
    ممنون بانو جانــ♥

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی