دلــ نوشتـ♥ـ

من از سر پیچ با سری گیج تا ته هیچ رفتم

دلــ نوشتـ♥ـ

من از سر پیچ با سری گیج تا ته هیچ رفتم

دلــ نوشتـ♥ـ

روزه های سکوتم اجباریست
سمبلی مادرانه از ننگم

سنگرم را به دشمنم دادی
من هنوز احمقانه می جنگم !

جای جای گونه ام از شوق دیدارت تر است

خاکهای  خیس و باران خورده عطرش بهتر است

این تضاد فلسفی من را روانی می کند

این که زیبا بودنت نسبی ست، فکری مسخره است

نقش ابروهای تو بر صفحه پیشانیت

شکل نور آذرخشی روی سطح مرمراست

رنگ سرخ غنچه لبهات و خال گونه ات

دانه سرخ انار و تکه های گلپر است

قاب عکس شیشه ای با عکسهایت جان گرفت

هر که با این معجزه ایمان نیارد، کافراست




|امیر سهرابی|

  • ❤️ ...

نظرات  (۴)


" میخواستم بزرگ بشم
درس بخونم مهندس بشم
خاکمو آباد کنم 
زن بگیرم
مادر و پدرمو ببرم کربلا
دخترمو بزرگ کنم ببرمش پارک، تو راه مدرسه باهم حرف بزنیم

خیلی کارا دوست داشتم انجام بدم 
خوب نشد

باید میرفتم از مادرم، پدرم، خاکم، ناموسم، دخترم، دفاع کنم

رفتم که 
دروغ نباشه
احترام کم نشه
همدیگرو درک کنیم
ریا از بین بره
دیگه توهین نباشه
محتاج کسی نباشیم

الان اوضاع چطوره ....؟ "
قسمتی از وصیت نامه تخریب چی نوجوان شهید کاظم مهدیزاده

گآهـــــی فِــــکر میکُـــــنَمــ

عــــاشق رآ بـا الـــــــف باید نوشــــت

تا کِــــه معلـــــوم شَــــود

ســـرش همیشهـ کلاه مــــــی رود. 
  • ایلیا سلطانپور
  • دلم امشب هوای گریه دارد

    که خالی کند غم و غصه ام را

    دردی از عمق قلبم می رنجاند

    تا خاموش گرداند قلب در سینه ام را

    عالی بود
    پاسخ:
    mer30 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی