دلــ نوشتـ♥ـ

من از سر پیچ با سری گیج تا ته هیچ رفتم

دلــ نوشتـ♥ـ

من از سر پیچ با سری گیج تا ته هیچ رفتم

دلــ نوشتـ♥ـ

روزه های سکوتم اجباریست
سمبلی مادرانه از ننگم

سنگرم را به دشمنم دادی
من هنوز احمقانه می جنگم !

غصه نخور. یک روز بالاخره کسی پیدا می شود که دقیقا می داند کِی به قدم زدن

احتیاج داری

زنگ می زند می گوید دلتنگتم بیام بریم بیرون؟ 

بعد می روید کلی پیاده روی های 

طولانی .

 

آن وقت؛ با همین کار ِ ساده یک چیزی از تو را می گیرد که دیگر هیچ وقت پَسَت نخواهد داد.



+خیلیم حس خوبیهـ

زود زوووووود این حسا رو تجربه کنید 

پاییزم که هستو خلاصه اگه موقعیت شد یه قدم دو نفره با یه رفیق پایه بزنینـ (البته اگه موجود هست کسی که باهاش حالتون خوب باشه:) )





بی ربط نوشت: اندازه نوشته ها مناسبه عایا ؟!کوچک و بزرگ نشه ؟!با رنگش مشکلی نیست ؟!

  • ❤️ ...

نظرات  (۴)

  • ایلیا سلطانپور
  • اگه یکیو یافتم حتما یه پیاده روی می رویم
    پاسخ:
    خیلیم عالی 
    سلام
    فونت و اندازه پستات مناسبه قالب هم که خیلی  شیک
    پاسخ:
    خب پس 

    مرسی بسیاااااار 
    بازم سلام
    ازتون ممنونم که وبم اومدین و کامنت گذاشتین
    خوشحال میشم در صورت تمایل تبادل لینک کنیم
    پاسخ:
    خواهش میشه 

    باشهـ حتما 
    مرسی.چشماتون قشنگ میبینه
     باعث افتخاره که بگم الهام گرفته از پست شما بود
    با افتخار فراوان لینک شدین..

    پاسخ:
    خیلی متشکرم از لطفتونـ 

    ممنونـ

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی