دلــ نوشتـ♥ـ

من از سر پیچ با سری گیج تا ته هیچ رفتم

دلــ نوشتـ♥ـ

من از سر پیچ با سری گیج تا ته هیچ رفتم

دلــ نوشتـ♥ـ

روزه های سکوتم اجباریست
سمبلی مادرانه از ننگم

سنگرم را به دشمنم دادی
من هنوز احمقانه می جنگم !


لذت دنیا... داشتن کسی ست


که دوست داشتن را بلد است.


به همین سادگی...! این روزها


گفتن دوستت دارم! انقدر ساده است که میشود انرا از هر رهگذری شنید!


اما فهمش... یکی از سخت ترین کارهای دنیاست


سخت است اما زیبا!


زیباست


برای اطمینان خاطر یک عمر زندگی


تا بفهمی و بفهمانی... هر دوره گردی لیلی نیست...


هر رهگذری مجنون... 


و تو شریک زندگی هر کسی نخواهی شد!


تا بفهمی و بفهمانی... اگر کسی امد و هم نشینت شد


در چشمانش باید


رد اسمان رد خدا باشد


و باید برایش


از من گذشت


تا به


ما رسید...

  • ❤️ ...

نظرات  (۱)

باز هم پاییــز

فصل عشــق، فصل مـــن

فصل یلدای پایــیزی

زاده ی خــزان عشــق

گم شــده ی جاده ی دلتنگی

خاطرت هســت نیمکــت عاشــقی

تــو و مـــن

وصدای خــش خــش برگــها

که می نواخت نوای عشــق را

 حال  پایــیزیســت تقویم قلبم

ابریــست آسمان دلــم

کنــون پاییــز

به رخم میکــشد نبودنــت را

تو همان برگ زرد پاییــزی

شاعرانه تریــن دروغ عـشـ ــ ــق

و من همان رویای پاییــزی

                         آواره ی پایـیـ ــ ــز تا بهـ ــ ــار

پاسخ:
من این صحنه را ،
از بچگی دوست داشته ام... زنی در پاییز
برای مردی در زمستان
شال گردن ببافد... قصه ی عشق از زمین که گذشت،
از هوایی شدن هراسی نیست!
پیش بینی نکن چه خواهد شد 
عشق مثل هواشناسی نیست!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی