دلــ نوشتـ♥ـ

من از سر پیچ با سری گیج تا ته هیچ رفتم

دلــ نوشتـ♥ـ

من از سر پیچ با سری گیج تا ته هیچ رفتم

دلــ نوشتـ♥ـ

روزه های سکوتم اجباریست
سمبلی مادرانه از ننگم

سنگرم را به دشمنم دادی
من هنوز احمقانه می جنگم !

به من لگد زده شعری که در شکم دارم

چقدر درد کشیدم، چقدر غم دارم 

نبوده است کنارم، کسی که مثل خودم...

نبوده است کسی که همیشه کم دارم 

به ذهن من نرسیدست وقت زاییدن

دوباره سقط شده، آنچه در سرم دارم 

نریز بطری خالی مست را، امشب...

که به سلامتی مرگ، جام سم دارم 

اتاق در غزلم گیج میرود، انگار

کمی تهوع از فرط شعر هم دارم 

به من لگد زده شعری که در شکم دارم

جنین مرده به دنیای خویش می آرم



|مرجان بیگی فر|


  • ❤️ ...

نظرات  (۲)

بسیار زیبا
پاسخ:
ممنووووونم 
دور از جونت مهربونمـــــــــــ
چرا نشه؟؟خیلی خوبمـــــ از پسش بر میای..منتظر غزاله نوشتای خوشگلت هستمـــــــــ[بغل]
پاسخ:
فداااااااای بانوووووی خودم میشم من ♥

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی